ІНФОРМАЦІЯ про проведення щорічної дезінфекції та промивання водопровідних мереж

У технологічній схемі подачі води споживачам м.Херсона задіяні 152 свердловини, 6 НС ІІ підйому, 61  ...

>>

Інформація про намір встановлення вузлів комерційного обліку

Згідно з вимогами Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" витрати на оснащення  ...

>>

Законодавство зобов’язує споживачів вчасно сплачувати за послуги

Згідно ЗУ «Про питну воду»  та «Про житлово-комунальні послуги» , споживачі зобов'язані своєчасно сплачувати за ...

>>

Чи дозволить новий закон ігнорувати показники квартирних лічильників

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». ...

>>

Водоканал закликає споживачів реєструватися в особистому кабінеті

Шановні споживачі! Закликаємо зареєструватися в оновленому особистому кабінеті, який розроблений з урахуванням ваших побажань та ...

>>

Боржнику по вул. Комкова обмежили послугу водопостачання

Боржнику приватного сектора, який проживає по вул.Комкова,107 та має заборгованість за послуги водопостачання в сумі 9627 грн.,  було припинено надання послуги

Всі заходи, які пропонувались абоненту – бесіди, попередження, навіть був укладений договір реструктуризації, який абонентом не виконувався, виявились марними.

Обмеження послуг це небажаний, трудомісткий, але вимушений захід, який має одну мету – отримати плату за надані послуги з водопостачання та водовідведення, вартість яких складається з об’єктивних витрат на виробництво: оплати електроенергії, зарплати працівників, паливно-мастильних матеріалів, експлуатації і ремонту обладнання, спеціального транспорту, будівель і споруд, податків тощо.

Слід зазначити, що відновлення водопостачання виконується за рахунок споживача після повної сплати боргу або укладення договору реструктуризації (вартість відновлення послуги на сьогодні складає 2022 грн.).

Для довідки. Заборгованість населення за послуги водопостачання та водовідведення складає більше 62 млн грн. Найбільша чисельність боржників сконцентрована  в  центрі міста та мікрорайоні ХБК. Від загальної кількості споживачів боржники складають 10%.  Заборгованість населення перед Водоканалом заважає підприємству виконувати свою виробничу діяльність, замінювати мережі, здійснювати поточний ремонт обладнання, впроваджувати заходи щодо покращення якості води.

 

 

22 березня 2019 року за адресою вул.Лавреньова, 7 відкрито Центр обслуговування споживачів з питань водопостачання […]

Розподільник

Це свято почали відзначати  в Україні  з  1993 року після прийняття відповідного рішення Генеральною Асамблеєю […]

21 березня 2019 року у Херсонському Водоканалі відбулась знаменна для підприємства подія: затвердження нового  Колективного […]

Розподільник

19-20 березня 2019 року, з метою забезпечення населення питною водою, яка відповідає вимогам ДСанПiН 2.2.4-171-10 […]

На вулицях міста – безліч люків, які виступають складовою частиною різних інженерних комунікацій. Та кожен […]

Розподільник

З метою забезпечення мешканців, що проживають на Карантинному острові, питною водою, яка відповідає вимогам ДСанПіН […]