Водоміри
Де придбати, як встановити та опломбувати, як часто повіряти та правильно передавати показники

Як передавати показники (Viber, телефон, особистий кабінет)

Де саме фіксувати показники лічильника?
У розрахунковій книжці та в Особистому кабінеті на сайті Водоканалу.

Як можна передати показники лічильника?
1. Особисто внести показники в Особистому кабінеті
Для цього необхідно зареєструвавшись в Особистому кабінеті на сайті Водоканалу.
2. Внести показники без реєстрації
Внести показники без реєстрації на відповідній сторінці сайту. Для цього необхідно вказати лише:
– номер особового рахунку;
– показники лічильника;
3. Передати показники оператору контакт-центру
Зателефонувати оператору контакт-центру Водоканалу: 0-800-503-283 (понеділок – пʼятниця – з 08.00 до 17.00; субота, неділя – вихідні) та назвати: адресу, ПІБ абонента, № особового рахунку та показники лічильника.
4. Передати через месенджер Viber
Для цього необхідно завантажити мобільний додаток Viber на смартфон і додати в його контакти телефонний номер 050-396-90-91 (Херсонський Водоканал). При передачі показників необхідно вказати:
– номер особового рахунку;
– адресу (вулиця, будинок, квартира);
– прикріпити фото водолічильника (водолічильників) з цілісністю пломб та з останніми показниками на кінець розрахункового періоду (при наявності декількох приладів обліку холодної води, слід вказувати показники усіх лічильників)
5. Особисто відвідати пункти приймання споживачів, де також можливо провести звірку щодо обсягів одержаних послуг та оплати вартості їх протягом року.
Адреси пунктів з приймання населення:
1. Центральний офіс – пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9. Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця – з 7.30 до 16.30, четвер – неприймальний день, субота – з 8.00 до 14.00, неділя – вихідний;
2. Учбовий центр – вул. Перекопська, 178-а. Понеділок, вівторок, середа, четвер – з 07.30 до 16.30, п’ятниця – з 07.30 до 15.30, обідня перерва – з 11.45 до 12.35, субота, неділя – вихідні;
3. ВКГ «Корабел» – Острівське шосе, 4. Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця – з 08.00 до 17.00, обідня перерва – з 12.00 до 13.00, субота, неділя – вихідні;
4. ЦТП – 62 – вул. Генерала Алмазова, 41-а. Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця – з 09.00 до 17.30; обідня перерва – з 13.00 до 14.00,субота, неділя – вихідні.

Як часто здійснюється планова перевірка показників лічильника?
Періодично, не менше одного разу на рік, проводиться контрольне зняття показань вузлів розподільного обліку.

За чий рахунок встановлюються квартирні лічильники води? Роботи з встановлення приладів обліку води у квартирі […]

Розподільник

Де саме можна придбати лічильник? Абонент купує лічильник в спеціалізованих магазинах. До установки допускаються засоби […]

Хто виконує роботи по встановленню лічильника? Для встановлення лічильника потрібно звернутися до спеціалізованої організації. Спеціалізована […]

Розподільник

Хто має право на безкоштовне встановлення лічильника? У Херсоні малозабезпечені та пільгові категорії громадян мають […]

Для прийняття в експлуатацію водомірного вузла необхідно звернутись до оператора Контакт-центру Водоканалу (вул. Тутушкіна, 9, актовий […]

Розподільник

З якою періодичністю здійснюється планова повірка? Абонент може зробити повірку за власним бажанням (міжповірочний інтервал […]