Водоміри
Де придбати, як встановити та опломбувати, як часто повіряти та правильно передавати показники

Як передавати показники (Viber, телефон, особистий кабінет)

Де саме фіксувати показники лічильника?
У розрахунковій книжці та в Особистому кабінеті на сайті Водоканалу.

Як можна передати показники лічильника?
1. Особисто внести показники в Особистому кабінеті
Для цього необхідно зареєструвавшись в Особистому кабінеті на сайті Водоканалу.
2. Внести показники без реєстрації
Внести показники без реєстрації на відповідній сторінці сайту. Для цього необхідно вказати лише:
– номер особового рахунку;
– показники лічильника;
3. Передати показники оператору контакт-центру
Зателефонувати оператору контакт-центру Водоканалу: 0-800-503-283 (понеділок – пʼятниця – з 08.00 до 17.00; субота, неділя – вихідні) та назвати: адресу, ПІБ абонента, № особового рахунку та показники лічильника.
4. Передати через месенджер Viber

Месенджер Viber 050 396 90 91. Після  пропозиції «Почати діалог», відповідати на запитання, а саме:

  • «Наберіть, будь ласка, особовий рахунок»;
  • «Передайте показники водолічильника в числовому форматі» ( наприклад – 1111).

5. Особисто відвідати пункти приймання споживачів, де також можливо провести звірку щодо обсягів одержаних послуг та оплати вартості їх протягом року.

Адреси пунктів з приймання населення:
1. Центральний офіс – пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9.  Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця – з 7.30 до 16.30, четвер – неприймальний день, субота – з 8.00 до 14.00, неділя – вихідний;
2. ВКГ «Корабел» – Острівське шосе, 4.  Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця – з 08.00 до 17.00, обідня перерва – з 12.00 до 13.00, субота, неділя – вихідні;
3. ЦТП – 62 – вул. Генерала Алмазова, 41-а.  Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця – з 09.00 до 17.30; обідня перерва – з 13.00 до 14.00, субота, неділя – вихідні.

4. мкр Шуменський: Центр обслуговування споживачів, вул.Лавреньова, 7. Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця – з 08.00 до 17.00. Обідня перерва – з 12.00 до 13.00
Субота, неділя – вихідні

5. мкр ХБК: будівля Дніпровської районної у місті Херсоні ради, вул. Перекопська, 166. Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця – з 08.00 до 17.00. Обідня перерва – з 12.00 до 13.00.  Субота, неділя – вихідні

Як часто здійснюється планова перевірка показників лічильника?
Періодично, не менше одного разу на рік, проводиться контрольне зняття показань вузлів розподільного обліку.

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПЕРЕДАНІ НЕВІРНІ ПОКАЗНИКИ?
Ви можете  виправити помилку  двома способами:
1. Передати фактичні показники через месенджер Viber 050-396-90-91 (див.вище)
2. Надати заявку на виклик контролера, який зафіксує фактичні показники.
Телефон для замовлення: 0800 503 283.

Згідно з вимогами Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання” витрати на оснащення  […]

Розподільник

За чий рахунок встановлюються квартирні лічильники води? Роботи з встановлення приладів обліку води у квартирі […]

Де саме можна придбати лічильник? Абонент купує лічильник в спеціалізованих магазинах. До установки допускаються засоби […]

Розподільник

Хто виконує роботи по встановленню лічильника? Для встановлення лічильника потрібно звернутися до спеціалізованої організації. Спеціалізована […]

Хто має право на безкоштовне встановлення лічильника? У Херсоні малозабезпечені та пільгові категорії громадян мають […]

Розподільник

Для прийняття в експлуатацію водомірного вузла необхідно звернутись до оператора Контакт-центру Водоканалу (вул. Тутушкіна, 9, актовий […]