Водоміри
Де придбати, як встановити та опломбувати, як часто повіряти та правильно передавати показники

Як передавати показники (Viber, телефон, особистий кабінет)

Як можна передати показники лічильника?

Для легкої, приємної і швидкої передачі показників , пропонуємо скористатись АВТОМАТИЧНИМИ ТА БЕЗКОШТОВНИМИ способами:

1.Внесення показників без реєстрації

https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

2. Через особистий  кабінет , в якому є можливість реєстрації декілька адрес  на одну ел.скриньку, для цього зайдіть за посиланням:
https://water.kherson.ua/login/

3. SMS – повідомлення на номер 0503933960
Показники лічильників у SMS ввести у такому форматі: «Номер особового рахунку» (решітка) «Показник». Приклад: 1250081053#123

4. Використання Viber – Паблік для автоматичного внесення показників: https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

5. Використання мессенджеру Viber 0503969091 (тільки для споживачів, які не надавали показники більше року. ОБОВ′ЯЗКОВО ПОТРІБНО ФОТО лічильника для підтвердження) необхідно вказати:

– Особовий рахунок споживача

– ПІБ споживача, адреса (вулиця, будинок, квартира)

– Прикріпити фото водолічильника з цілісністю пломб та з останніми показниками на кінець розрахункового періоду.

6. За телефоном Контак-Центру 435858, натиснувши кнопку «1» – автоматична передача показників за телефоном, без з`єднання з оператором.

7. Особисто відвідати пункти приймання споживачів, де також можливо провести звірку щодо обсягів одержаних послуг та оплати вартості їх протягом року.

Адреси пунктів з приймання населення:

1. Центральний офіс – пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9.  Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця – з 7.30 до 16.30, четвер – неприймальний день, субота – з 8.00 до 14.00, неділя – вихідний;

2. ВКГ «Корабел» – Острівське шосе, 4.  Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця – з 08.00 до 17.00, обідня перерва – з 12.00 до 13.00, субота, неділя – вихідні;

3. мкр Таврійський, ЦТП – 62 – вул. Генерала Алмазова, 41-а.  Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця – з 09.00 до 17.30; обідня перерва – з 13.00 до 14.00, субота, неділя – вихідні.

4.мкр Шуменський: Центр обслуговування споживачів, вул.Лавреньова, 7. Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця – з 08.00 до 17.00. Обідня перерва – з 12.00 до 13.00
Субота, неділя – вихідні

5. мкр ХБК: будівля Дніпровської районної у місті Херсоні ради, вул. Перекопська, 166. Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця – з 08.00 до 17.00. Обідня перерва – з 12.00 до 13.00.  Субота, неділя – вихідні

Як часто здійснюється планова перевірка показників лічильника?
Періодично, не менше одного разу на рік, проводиться контрольне зняття показань вузлів розподільного обліку.

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПЕРЕДАНІ НЕВІРНІ ПОКАЗНИКИ?
Ви можете  виправити помилку  двома способами:
1. Передати фактичні показники через месенджер Viber 050-396-90-91 (див.вище)
2. Надати заявку на виклик контролера, який зафіксує фактичні показники.
Телефон для замовлення: (0552) 43-58-58, 42-22-33.

Отримайте  корисну  інформацію  ТУТ  

Розподільник

Що треба знати про лічильники води  

Згідно з вимогами Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання” витрати на оснащення  […]

Розподільник

За чий рахунок встановлюються квартирні лічильники води? Роботи з встановлення приладів обліку води у квартирі […]

Де саме можна придбати лічильник? Абонент купує лічильник в спеціалізованих магазинах. До установки допускаються засоби […]

Розподільник

Хто виконує роботи по встановленню лічильника? Для встановлення лічильника потрібно звернутися до спеціалізованої організації. Спеціалізована […]