Водоміри
Де придбати, як встановити та опломбувати, як часто повіряти та правильно передавати показники

Як передавати показники (Viber, телефон, особистий кабінет)

Як можна передати показники лічильника?

Для легкої, приємної і швидкої передачі показників , пропонуємо скористатись АВТОМАТИЧНИМИ ТА БЕЗКОШТОВНИМИ способами:

1.Внесення показників без реєстрації

https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

2. Через особистий  кабінет , в якому є можливість реєстрації декілька адрес  на одну ел.скриньку, для цього зайдіть за посиланням:
https://water.kherson.ua/login/

3. SMS – повідомлення на номер 050-393-39-60
Показники лічильників у SMS ввести у такому форматі: «Номер особового рахунку» (решітка) «Показник». Приклад: 1250081053#123

4. Використання Viber – Паблік для автоматичного внесення показників: https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

5. Використання мессенджеру Viber 0503969091 (тільки для споживачів, які не надавали показники більше року. ОБОВ′ЯЗКОВО ПОТРІБНО ФОТО лічильника для підтвердження) необхідно вказати:

– Особовий рахунок споживача

– ПІБ споживача, адреса (вулиця, будинок, квартира)

– Прикріпити фото водолічильника з цілісністю пломб та з останніми показниками на кінець розрахункового періоду.

6. За телефоном Контак-Центру 43-58-58, натиснувши кнопку «1» – автоматична передача показників за телефоном, без з`єднання з оператором.

7. Особисто відвідати пункти приймання споживачів, де також можливо провести звірку щодо обсягів одержаних послуг та оплати вартості їх протягом року.

Адреси пунктів з приймання населення:

 

Як часто здійснюється планова перевірка показників лічильника?
Періодично, не менше одного разу на рік, проводиться контрольне зняття показань вузлів розподільного обліку.

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПЕРЕДАНІ НЕВІРНІ ПОКАЗНИКИ?
Ви можете  виправити помилку  двома способами:
1. Передати фактичні показники через месенджер Viber 050-396-90-91 (див.вище)
2. Надати заявку на виклик контролера, який зафіксує фактичні показники.
Телефон для замовлення: (0552) 43-58-58, 42-22-33.

Де саме можна придбати лічильник? Споживач купує лічильник у спеціалізованих магазинах. До встановлення допускаються засоби […]

Розподільник

Хто виконує роботи по встановленню лічильника? Для встановлення лічильника потрібно звернутися до МКП “ВУВКГ м.Херсона” […]

Для прийняття в експлуатацію водомірного вузла необхідно звернутись до оператора Контакт-центру Водоканалу за  тел. 095- 640-09-07, […]

Розподільник

За чий рахунок здійснюється періодична повірка лічильників? З вересня 2017 повірка та ремонт, в т.ч. […]

Що робити у випадку необхідності виконання ремонтних робіт?  Розпломбування та пломбування лічильника по ініціативі абонента […]

Розподільник

Що робити, якщо пломба на водолічильнику зіпсована? Необхідно  звернутись до Контакт-центру Водоканалу, вказавши причину зіпсування […]

EnglishУкраїнська