Чи дозволить новий закон ігнорувати показники квартирних лічильників

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». ...

>>

Водоканал закликає споживачів реєструватися в особистому кабінеті

Шановні споживачі! Закликаємо зареєструватися в оновленому особистому кабінеті, який розроблений з урахуванням ваших побажань та ...

>>

Згідно нового закону абоненти повинні надавати показники водолічильника щомісяця

Згідно ст.11 п.2 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», споживач зобов’язаний щомісячно ...

>>

Затримка в оплаті – загроза безперебійного водопостачання!

На сьогоднішній день більшість мешканців міста не в повному розмірі сплачують за послуги водопостачання та ...

>>

Затримка в оплаті – загроза безперебійного водопостачання!

На сьогоднішній день більшість мешканців міста не в повному розмірі сплачують за послуги водопостачання та водовідведення і, на жаль, кожного місяця заборгованість за надані послуги зростає. На сьогодні заборгованість абонентів досягла критичної межі і складає 56 689 738 грн.

Ми розуміємо, що фінансово-економічні зміни у державі, які пов’язані в тому числі з підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги, суттєво відобразились на життєвому рівні громадян. Як наслідок, певна кількість споживачів не має можливості здійснювати оплату своєчасно та в повному обсязі. Для таких громадян держава запровадила можливість оформлення субсидії. Якщо оплата за комунальні послуги перебільшує 15% частку від сукупного доходу сім’ї – ви можете отримати субсидію. Для цього необхідно звернутись до управління праці та соціального захисту населення районних у місті рад. Від своєчасної та повної оплати за спожиті послуги залежить надійність функціонування системи водопостачання та водовідведення нашого міста. Саме тому Херсонводоканал змушений вживати заходи з примусового стягнення заборгованості та обмеження у наданні послуг боржникам (до переліку боржників потрапляються споживачі, які не сплачували за спожиті послуги понад три місяці).

«З боржниками ми завжди шукаємо компроміс. Пропонуємо заключити договір реструктуризації, рекомендуємо оформити субсидію, встановити лічильник. На сьогодні успішно діє програма безоплатного встановлення лічильників для малозабезпечених верств населення. Але якщо боржники ніяк не реагують, ми вимушені застосовувати радикальні міри – відключати каналізацію. Зворотне підключення відбувається після оплаті боргу та робіт з підключення (1553 грн)» – розповіла начальник відділу по роботі з боржниками Катерина Івашова.

Шановні споживачі! Якщо ви маєте заборгованість перед Водоканалом, погасіть її і не доводьте ситуацію до обмеження в наданні послуг! Якщо у вас є борг, Водоканал завжди готовий йти назустріч та укласти договір реструктуризації, для чого необхідно звернутися до Водоканалу за адресою – пл. Тутушкіна, 9 каб. № 2 (при собі мати паспорт та розрахункову книжку).на його поетапне погашення. За детальнішою інформацією звертайтеся до відділу по роботі з боржникам за тел. 42-01-29, або моб. +380503137136; +380503137138.

Херсонський Водоканал став партнером екологічної акції «Zero Waste School Day Моrе», яка проводиться за ініціативи […]

Розподільник

Водоканал нещодавно повідомляв про ситуацію, коли абонентка, щоб не платити борг за воду, хоча до […]

ПОВІДОМЛЕННЯ про намір МКП “ВУВКГ м. Херсона” встановити тарифи на послуги з централізованого постачання холодної […]

Розподільник

Відповідно до пункту 2.11 розділу ІІ “Розроблення інвестиційних програм» Порядку розроблення, погодження та затвердження інвестиційних […]

10 вересня  за адресою вул.Михайлівська, 79  на  водопровідній мережі, що знаходиться на балансі житлової організації, […]

Розподільник

На початку вересня  фахівцями служби водопостачання (дільниця «Водозабір-2»)  виконано реконструкцію свердловини №34 (c.Антонівка, Верхньоантонівський водозабір) […]