З червня 2018 новий закон зобов’язує Водоканал припиняти надання послуг боржникам!

З 10 червня 2018 року вступає в дію новий Закон України «Про житлово-комунальні послуги», в ...

>>

Водоканал закликає усіх абонентів перезареєструватися в особистому кабінеті

Шановні абоненти! Просимо усіх перезареєструватися в оновленому особистому кабінеті. Це потрібно для актуалізації Ваших особистих ...

>>

Згідно нового закону абоненти повинні надавати показники водолічильника щомісяця

Згідно ст.11 п.2 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», споживач зобов’язаний щомісячно ...

>>

Затримка в оплаті – загроза безперебійного водопостачання!

На сьогоднішній день більшість мешканців міста не в повному розмірі сплачують за послуги водопостачання та ...

>>

Затримка в оплаті – загроза безперебійного водопостачання!

На сьогоднішній день більшість мешканців міста не в повному розмірі сплачують за послуги водопостачання та водовідведення і, на жаль, кожного місяця заборгованість за надані послуги зростає. На сьогодні заборгованість абонентів досягла критичної межі і складає 56 689 738 грн.

Ми розуміємо, що фінансово-економічні зміни у державі, які пов’язані в тому числі з підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги, суттєво відобразились на життєвому рівні громадян. Як наслідок, певна кількість споживачів не має можливості здійснювати оплату своєчасно та в повному обсязі. Для таких громадян держава запровадила можливість оформлення субсидії. Якщо оплата за комунальні послуги перебільшує 15% частку від сукупного доходу сім’ї – ви можете отримати субсидію. Для цього необхідно звернутись до управління праці та соціального захисту населення районних у місті рад. Від своєчасної та повної оплати за спожиті послуги залежить надійність функціонування системи водопостачання та водовідведення нашого міста. Саме тому Херсонводоканал змушений вживати заходи з примусового стягнення заборгованості та обмеження у наданні послуг боржникам (до переліку боржників потрапляються споживачі, які не сплачували за спожиті послуги понад три місяці).

«З боржниками ми завжди шукаємо компроміс. Пропонуємо заключити договір реструктуризації, рекомендуємо оформити субсидію, встановити лічильник. На сьогодні успішно діє програма безоплатного встановлення лічильників для малозабезпечених верств населення. Але якщо боржники ніяк не реагують, ми вимушені застосовувати радикальні міри – відключати каналізацію. Зворотне підключення відбувається після оплаті боргу та робіт з підключення (1553 грн)» – розповіла начальник відділу по роботі з боржниками Катерина Івашова.

Шановні споживачі! Якщо ви маєте заборгованість перед Водоканалом, погасіть її і не доводьте ситуацію до обмеження в наданні послуг! Якщо у вас є борг, Водоканал завжди готовий йти назустріч та укласти договір реструктуризації, для чого необхідно звернутися до Водоканалу за адресою – пл. Тутушкіна, 9 каб. № 2 (при собі мати паспорт та розрахункову книжку).на його поетапне погашення. За детальнішою інформацією звертайтеся до відділу по роботі з боржникам за тел. 42-01-29, або моб. +380503137136; +380503137138.

Шановні мешканці м. Херсона! Херсонський водоканал нагадує, що з 23.30 години 24 квітня до 12.00 […]

Розподільник

Нова  вбиральня  була  побудована  працівниками  Херсонського  Водоканалу  за  адресою  пл.ім.Ю.Тутушкіна,  9    і    представляє    собою  просторий  […]

У березні–квітні поточного року по вул.Причальній на напірному колекторі, який  транспортує стічні води від головної […]

Розподільник

Шановні абоненти! Просимо усіх перезареєструватися в оновленому особистому кабінеті. Це потрібно для актуалізації Ваших особистих […]

3 квітня 2018 року на виконання розпорядження голови селищної ради смт Комишани від 06.03.2018 №12-р […]

Розподільник

Протягом місяця, з 1 квітня по 1 травня 2018 року, всі херсонці, які самовільно підключились […]