Законодавство зобов’язує споживачів вчасно сплачувати за послуги

Згідно ЗУ «Про питну воду»  та «Про житлово-комунальні послуги» , споживачі зобов'язані своєчасно сплачувати за ...

>>

Чи дозволить новий закон ігнорувати показники квартирних лічильників

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». ...

>>

Водоканал закликає споживачів реєструватися в особистому кабінеті

Шановні споживачі! Закликаємо зареєструватися в оновленому особистому кабінеті, який розроблений з урахуванням ваших побажань та ...

>>

Споживачі повинні передавати показники лічильників щомісяця

Згідно зі ст.11 п.2 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», споживач зобов’язаний ...

>>

Херсонці допомагають Водоканалу розшукувати боржників підприємства

Херсонський Водоканал розпочав кампанію з індивідуального спілкування зі своїми боржниками з метою вирішення їх проблем із оплатою боргу за послуги підприємства. Минулого тижня частина споживачів особисто отримала персональні звернення, в яких була зазначена детальна інформація про стан рахунків боржників  та запропоновані дії, що допоможуть  уникнути проблем з подальшим отриманням послуг підприємства.

З  01 травня 2019 року, згідно із змінами в Законі України «Про житлово-комунальні послуги» від 07.06.2018,  українські водоканали фактично змушені вперше у власній історії відключати всіх своїх боржників від водопостачання. Тому споживачам Херсонського Водоканалу було запропоновано звертатись до підприємства для уточнення своїх даних та індивідуального вирішення умов сплати боргів, поки для цього ще є час.

Зазначимо, що споживачі з розумінням сприймали візити представників Херсонського Водоканалу. Зокрема, мешканці будинку №5 по вулиці Тираспольській допомагали співробітникам Водоканалу розшукувати боржників, які проживають у їх будинку. Вони жваво цікавились змінами у законодавстві, наслідками, до яких можуть привести борги за воду та шляхами погашення заборгованості. Одна з мешканок після отримання листа запевнила, що найближчим часом погасить свій борг, який складає більше 8 тисяч гривень.

На сьогодні  населення Херсона заборгувало МКП «ВУВКГ м.Херсона» за надані послуги більше 60 млн. грн. У зв’язку з цим Херсонський Водоканал хоче допомогти  боржникам  у рамках двостороннього діалогу із кожним споживачем індивідуально. Підприємство готове вивчити проблему кожного боржника та запропонувати оптимальний варіант її вирішення. Головне, щоб самі споживачі усвідомили необхідність вирішення власних проблем та вступили в конструктивний діалог з Херсонським Водоканалом.

Чекаємо на Вас: пл. ім. Ю. Тутушкіна, 9, каб. №2, тел. 42-01-29, (050) 313-71-36, (050) 313-71-38, Контакт-центр: 0-800-503-283.

15 лютого 2019 року минуло вже тридцять років, як останній батальйон радянської армії був виведений […]

Розподільник

12 лютого 2019 року відзначила знаменний Ювілей, 80-річчя з Дня народження,  ветеран підприємства, яку дуже […]

З метою забезпечення якісною питною водою жителів міста та запобігання розповсюдженню у весняно-літній період  2019 […]

Розподільник

31 січня 2019 року фахівцями Херсонського Водоканалу було завершено  капітальний ремонт підвищувальної станції водопостачання ЦТП-56 […]

Херсонський Водоканал розпочав кампанію з індивідуального спілкування зі своїми боржниками з метою вирішення їх проблем […]

Розподільник

У рамках виконання Програми ефективної роботи та реформування водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона на 2016-2020 роки, […]