Водоканал приєднався до міжнародної системи банківських розрахунків IBAN

У зв’язку із запровадженням в Україні з 1 листопада 2019 року міжнародної системи банківських розрахунків ...

>>

УВАГА! З 23 вересня 2019 року – нові тарифи!

Нарахування за послуги  водопостачання та водовідведення у вересні 2019 буде виконано за 22 дні по ...

>>

Як швидко і просто передати показники водолічильників

Отримайте  корисну  інформацію  ТУТ  

>>

Законодавство зобов’язує споживачів вчасно сплачувати за послуги

Згідно ЗУ «Про питну воду»  та «Про житлово-комунальні послуги» , споживачі зобов'язані своєчасно сплачувати за ...

>>

Чи дозволить новий закон ігнорувати показники квартирних лічильників

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». ...

>>

Мешканці будинків по вул.Гмирьова в заручниках у безхатченків

Вранці  7 травня  до диспетчерської служби Водоканалу надійшов сигнал від жителів будинків по вул.Гмирьова   про пожежу  у розподільчій камері тепломереж, а згодом про  забруднену  воду в кранах.

Повʼязавши між собою дві події, фахівці  служби водопостачання Водоканалу терміново прибули на місце та встановили факт термічного пошкодження водопровідних мереж у камері теплотраси, що супроводжувалось витоком води. Воду вимушено перекрили та приступили до ліквідації аварійної ситуації.

Причиною аварії стали безвідповідальні дії безхатченків, які влаштували пожежу у заглибленому приміщенні камери саме на пластикових комунікаційних трубопроводах. Ділянка нещодавно перекладених пластикових труб  водопостачання просто розплавилася разом з розподільчою муфтою.

Станом на 15 годину  фахівцями Водоканалу було замінено пошкоджені фрагменти системи водопостачання у розподільчій камері та  відновлено надання води у прилеглі будинки.

Так, з причини безвідповідальних дій несвідомих  людей  залишились без води майже   500 херсонців.

Наслідки могли були бути складнішими, якби не оперативність працівників Водоканалу, які своєчасно ліквідували виток, відновили  пошкоджені комунікації та виконали промивання мереж.

Приносимо вибачення за незручності та дякуємо мешканцям за оперативне повідомлення про пошкодження комунального майна.

 

21 березня 2019 року у Херсонському Водоканалі відбулась знаменна для підприємства подія: затвердження нового  Колективного […]

Розподільник

19-20 березня 2019 року, з метою забезпечення населення питною водою, яка відповідає вимогам ДСанПiН 2.2.4-171-10 […]

На вулицях міста – безліч люків, які виступають складовою частиною різних інженерних комунікацій. Та кожен […]

Розподільник

З метою забезпечення мешканців, що проживають на Карантинному острові, питною водою, яка відповідає вимогам ДСанПіН […]

День працівників житлово-комунального господарства  та побутового обслуговування населення – це свято людей, від професіоналізму та […]

Розподільник

З початку кампанії із вирішення проблем боржників, яка стартувала 5 січня 2019 року, понад 800 […]