З червня 2018 новий закон зобов’язує Водоканал припиняти надання послуг боржникам!

З 10 червня 2018 року вступає в дію новий Закон України «Про житлово-комунальні послуги», в ...

>>

Водоканал закликає усіх абонентів перезареєструватися в особистому кабінеті

Шановні абоненти! Просимо усіх перезареєструватися в оновленому особистому кабінеті. Це потрібно для актуалізації Ваших особистих ...

>>

Згідно нового закону абоненти повинні надавати показники водолічильника щомісяця

Згідно ст.11 п.2 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», споживач зобов’язаний щомісячно ...

>>

Затримка в оплаті – загроза безперебійного водопостачання!

На сьогоднішній день більшість мешканців міста не в повному розмірі сплачують за послуги водопостачання та ...

>>

Мешканці будинків по вул.Гмирьова в заручниках у безхатченків

Вранці  7 травня  до диспетчерської служби Водоканалу надійшов сигнал від жителів будинків по вул.Гмирьова   про пожежу  у розподільчій камері тепломереж, а згодом про  забруднену  воду в кранах.

Повʼязавши між собою дві події, фахівці  служби водопостачання Водоканалу терміново прибули на місце та встановили факт термічного пошкодження водопровідних мереж у камері теплотраси, що супроводжувалось витоком води. Воду вимушено перекрили та приступили до ліквідації аварійної ситуації.

Причиною аварії стали безвідповідальні дії безхатченків, які влаштували пожежу у заглибленому приміщенні камери саме на пластикових комунікаційних трубопроводах. Ділянка нещодавно перекладених пластикових труб  водопостачання просто розплавилася разом з розподільчою муфтою.

Станом на 15 годину  фахівцями Водоканалу було замінено пошкоджені фрагменти системи водопостачання у розподільчій камері та  відновлено надання води у прилеглі будинки.

Так, з причини безвідповідальних дій несвідомих  людей  залишились без води майже   500 херсонців.

Наслідки могли були бути складнішими, якби не оперативність працівників Водоканалу, які своєчасно ліквідували виток, відновили  пошкоджені комунікації та виконали промивання мереж.

Приносимо вибачення за незручності та дякуємо мешканцям за оперативне повідомлення про пошкодження комунального майна.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Протягом місяця, з 1 квітня по 1 травня 2018 року, всі херсонці, які самовільно підключились […]

Розподільник

Херсонський водоканал запустив нову версію власного сайту. Новий сайт має сім головних розділів, стрічку оперативних […]

29 березня 2018 року у Херсонському Водоканалі відбулась знаменна для підприємства подія: звіт керівнитва підприємства […]

Розподільник

Дорогі херсонці! У день Світлого Великодня бажаємо вам і вашим близьким щастя, гармонії, миру та […]

27-28 березня 2018 року, з метою забезпечення населення питною водою, яка відповідає вимогам ДСанПiН 2.2.4-171-10 […]

Розподільник

З метою забезпечення якісною питною водою жителів міста та запобігання розповсюдженню у весняно-літній період 2018 […]