Законодавство зобов’язує споживачів вчасно сплачувати за послуги

Згідно ЗУ «Про питну воду»  та «Про житлово-комунальні послуги» , споживачі зобов'язані своєчасно сплачувати за ...

>>

Чи дозволить новий закон ігнорувати показники квартирних лічильників

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». ...

>>

Водоканал закликає споживачів реєструватися в особистому кабінеті

Шановні споживачі! Закликаємо зареєструватися в оновленому особистому кабінеті, який розроблений з урахуванням ваших побажань та ...

>>

Споживачі повинні передавати показники лічильників щомісяця

Згідно зі ст.11 п.2 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», споживач зобов’язаний ...

>>

Новосілля у Херсонському Водоканалі

Сьогодні, 3 грудня, один з провідних відділів Водоканалу відзначив новосілля.

Співробітники Контакт -центру, які нарівні з диспечерською службою напряму спілкуються з абонентами, та у якомусь сенсі являються обличчям Водоканалу, отримали власний кабінет, оснащений сучасним обладананням.
Комфортні умови, звукоізоляція допомагають фахівцям якісно та оперативно приймати виклики абонентів, підвищити кількість відповідей на одиницю часу.

Колектив Контакт-Центру дякує всім службам підприємства за ремонт та облаштування нового кабінету, і , звісно, чекає на нові запитання від своїх споживачів. Професійні та ввічливі фахівці завжди готові допомогти кожному, хто звернувся, щоб надати показники, узгодити час приходу контролера, прийняти виклик про виток води або її відсутність, надати консультацію або порекомендувати фахівців, які зможуть вирішити певну проблему.
Оновлений Контакт-центр чекає на Ваші звернення!

15 лютого 2019 року минуло вже тридцять років, як останній батальйон радянської армії був виведений […]

Розподільник

12 лютого 2019 року відзначила знаменний Ювілей, 80-річчя з Дня народження,  ветеран підприємства, яку дуже […]

З метою забезпечення якісною питною водою жителів міста та запобігання розповсюдженню у весняно-літній період  2019 […]

Розподільник

31 січня 2019 року фахівцями Херсонського Водоканалу було завершено  капітальний ремонт підвищувальної станції водопостачання ЦТП-56 […]

Херсонський Водоканал розпочав кампанію з індивідуального спілкування зі своїми боржниками з метою вирішення їх проблем […]

Розподільник

У рамках виконання Програми ефективної роботи та реформування водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона на 2016-2020 роки, […]