Новосілля у Херсонському Водоканалі
Сьогодні, 3 грудня, один з провідних відділів Водоканалу відзначив новосілля.
Співробітники Контакт -центру, які нарівні з диспечерською службою напряму спілкуються з абонентами, та у якомусь сенсі являються обличчям Водоканалу, отримали власний кабінет, оснащений сучасним обладананням.
Комфортні умови, звукоізоляція допомагають фахівцям якісно та оперативно приймати виклики абонентів, підвищити кількість відповідей на одиницю часу.
Колектив Контакт-Центру дякує всім службам підприємства за ремонт та облаштування нового кабінету, і , звісно, чекає на нові запитання від своїх споживачів. Професійні та ввічливі фахівці завжди готові допомогти кожному, хто звернувся, щоб надати показники, узгодити час приходу контролера, прийняти виклик про виток води або її відсутність, надати консультацію або порекомендувати фахівців, які зможуть вирішити певну проблему.
Оновлений Контакт-центр чекає на Ваші звернення!