Чи дозволить новий закон ігнорувати показники квартирних лічильників

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». ...

>>

Водоканал закликає споживачів реєструватися в особистому кабінеті

Шановні споживачі! Закликаємо зареєструватися в оновленому особистому кабінеті, який розроблений з урахуванням ваших побажань та ...

>>

Згідно нового закону абоненти повинні надавати показники водолічильника щомісяця

Згідно ст.11 п.2 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», споживач зобов’язаний щомісячно ...

>>

Затримка в оплаті – загроза безперебійного водопостачання!

На сьогоднішній день більшість мешканців міста не в повному розмірі сплачують за послуги водопостачання та ...

>>

Очікування відповіді оператора контакт-центру Водоканалу стає більш корисним

Очікування відповіді оператора Контакт-центру Херсонського Водоканалу стало більш приємним та корисним.

Відтепер мешканці нашого міста, які телефонують до Контакт-Центру за номером 0 800-503-283, у разі, якщо усі оператори зайняті, мають можливість почути корисну інформацію, щоб очікування на лінії не було нудним та абонент розумів, що на його дзвінок чекають оператори і він не залишиться без уваги.

У разі, якщо абонент зателефонував у неробочий час, він отримає повідомлення із грфіком роботи контакт-центру. У випадку, якщо споживач хоче повідомити про аварійну ситуацію – нагадають номер цілодобової диспетчерської служби, за яким можна зателефонувати, щоб отримати допомогу.

Головна мета кожного підприємства, яке надає послуги – підвищення якості обслуговування споживачів. Цей сервіс налаштовано з урахуванням Ваших побажань!

Нагадуємо, що 2018 рів Водоканал оголосив «Роком Абонента»!

 

 

13 серпня колектив Херсонського Водоканалу  привітав з 75-річним  Ювілеєм одного з видатних та  досвідчених фахівців […]

Розподільник

13 серпня  Херсонським Водоканалом була організована екскурсія на обʼєкти водовідведення: міські очисні споруди  та  головну […]

Шановні  журналісти, громадські діячі, небайдужі херсонці! Завтра, 13 серпня, запрошуємо вас  відвідати міські очисні споруди […]

Розподільник

З проблемами засмічень в системах зливу і каналізації доводилося стикатися, напевно, кожному з нас. В […]

Регулярне підвищення кваліфікації та перепідготовка кадрів – запорука стабільної та надійної роботи  будь-якого підприємства. 1 […]

Розподільник

Наприкінці  липня  2018 року фахівцями   Херсонського  Водоканалу були демонтовані  2 останні водонапірні вежі у с.Кіндійка […]