Чи дозволить новий закон ігнорувати показники квартирних лічильників

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». ...

>>

Водоканал закликає споживачів реєструватися в особистому кабінеті

Шановні споживачі! Закликаємо зареєструватися в оновленому особистому кабінеті, який розроблений з урахуванням ваших побажань та ...

>>

Згідно нового закону абоненти повинні надавати показники водолічильника щомісяця

Згідно зі ст.11 п.2 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», споживач зобов’язаний ...

>>

Очікування відповіді оператора контакт-центру Водоканалу стає більш корисним

Очікування відповіді оператора Контакт-центру Херсонського Водоканалу стало більш приємним та корисним.

Відтепер мешканці нашого міста, які телефонують до Контакт-Центру за номером 0 800-503-283, у разі, якщо усі оператори зайняті, мають можливість почути корисну інформацію, щоб очікування на лінії не було нудним та абонент розумів, що на його дзвінок чекають оператори і він не залишиться без уваги.

У разі, якщо абонент зателефонував у неробочий час, він отримає повідомлення із грфіком роботи контакт-центру. У випадку, якщо споживач хоче повідомити про аварійну ситуацію – нагадають номер цілодобової диспетчерської служби, за яким можна зателефонувати, щоб отримати допомогу.

Головна мета кожного підприємства, яке надає послуги – підвищення якості обслуговування споживачів. Цей сервіс налаштовано з урахуванням Ваших побажань!

Нагадуємо, що 2018 рів Водоканал оголосив «Роком Абонента»!

 

 

18 жовтня на перехресті пр.200-річчя Херсона та вул. Некрасова стався виток води внаслідок пошкодження зварного […]

Розподільник

Станом на вісімнадцяте жовтня заборгованість населення за послуги водопостачання та водовідведення складає більше 62 млн […]

Колекктив Херсонського Водоканалу сердечно вітає всіх херсонців з Днем захисника України! У цей день ми […]

Розподільник

11 жовтня 2018 року в адмінбудівлі Управління Водоканалу за адресою пл.ім.Ю.Тутушкіна,9  проведено протипожежне тренування персоналу […]

Увага! Нагадуємо! З метою  забезпечення населення смт. Комишани якісною питною водою із новозбудованого водозабору (біля […]

Розподільник

Учні  32-ї школи м.Херсона відвідали міські очисні споруди каналізації (МОС), де для них організували пізнавальну […]