Очікування відповіді оператора контакт-центру Водоканалу стає більш корисним
Очікування відповіді оператора Контакт-центру Херсонського Водоканалу стало більш приємним та корисним.
Відтепер мешканці нашого міста, які телефонують до Контакт-Центру за номером 0 800-503-283, у разі, якщо усі оператори зайняті, мають можливість почути корисну інформацію, щоб очікування на лінії не було нудним та абонент розумів, що на його дзвінок чекають оператори і він не залишиться без уваги.
У разі, якщо абонент зателефонував у неробочий час, він отримає повідомлення із грфіком роботи контакт-центру. У випадку, якщо споживач хоче повідомити про аварійну ситуацію – нагадають номер цілодобової диспетчерської служби, за яким можна зателефонувати, щоб отримати допомогу.
Головна мета кожного підприємства, яке надає послуги – підвищення якості обслуговування споживачів. Цей сервіс налаштовано з урахуванням Ваших побажань!
Нагадуємо, що 2018 рів Водоканал оголосив «Роком Абонента»!