Переоформлення рахунку
Що потрібно зробити для переоформлення рахунку?
Необхідно звернутись у пункт обслуговування споживачів Водоканалу
На сьогодні, у понеділок – п’ятницю працюють пункти обслуговування споживачів:
– вул. Генерала Алмазова, 41-А (з 8-00 до 17-00, обідня перерва з 12-00 до 13-00);
– вул. 49-ої Гвардійської Херсонської дивізії, 18-А (з 8-00 до 16-00 без обідньої перерви);
– вул. Лавреньова, 7 (з 8-00 до 16-00 без обідньої перерви)
Інші пункти обслуговування тимчасово не працюють.
Телефони для запитів:
095-640-09-07
050-396-90-91
З собою необхідно мати оригінал та копію:
– права власності на житло
– паспорта власника
– ідентифікаційного коду власника
– технічної документації (приватний сектор)
Якщо співвласників більше одного, з собою необхідно мати оригінал та копію:
– заяву/и (від кожного співвласника), в якій/их буде зазначено, що він (вони) не заперечує на переоформлення о/р на ПІБ одного із співвласників;
– права власності на житло;
– інформаційної довідки про реєестрацію споживачів за даною адресою;
– паспорта кожного співвласника;
– ідентифікаційного коду кожного співвласника;
– технічної документації (приватний сектор).