Водоміри
Де придбати, як встановити та опломбувати, як часто повіряти та правильно передавати показники

Планова повірка

За чий рахунок здійснюється періодична повірка лічильників?

З вересня 2017 повірка та ремонт, в т.ч. монтаж та демонтаж засобів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюється за кошти споживачів.

Це визначено у Постанові №1003 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) (на виконання аб.2 п.7. Прикінцевих та перехідних положень нового Закону Україну «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»). В постанові визначено, що витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку води, вилучені з тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення.

Як визначити чи настав термін повірки лічильників?

Херсонський Водоканал за місяць до настання строку проведення повірки лічильників інформує про це споживачів:

1. Багатоповерхових будинків – шляхом вручення повідомленням про термін виконання повірки;
2. Приватного сектору – шляхом вручення припису про термін виконання повірки.

Про термін повірки лічильника споживач може дізнатись в особистому кабінеті, попередньо зареєструвавшись на сайті – water.kherson.ua.

Під час вручення припису/повідомлення, споживач забезпечує доступ представника Водоканалу до засобу вимірювальної техніки для зняття показників та виконання розпломбування.

Споживач може виконати повірку і за власною ініціативою, звернувшись до Контакт-центру Водоканалу за тел. 095-640-09-07 або 050-396-90-91.

Де можна виконати повірку квартирного лічильника води?

Споживач може виконати  повірку лічильника, скориставшись одним із вказаних варіантів:

ВАРІАНТ №1 – Звернутись до Водоканалу:

1. Споживач підписує Договір з Водоканалом про надання платних послуг з періодичної повірки засобів обліку  холодної води.

2. Сплачує рахунок за виконання послуг згідно діючої калькуляції та повідомляє про сплату оператора Контакт-центру 095-640-09-07 або 050-396-90-91.

3.Очікує дзвінка представника Водоканалу для погодження дати та часу демонтажу  лічильника.

4. Після повірки лічильника споживачу буде зателефоновано для  погодження дати та часу зворотного монтажу та опломбування лічильника.

Тобто при зверненні до Водоканалу, споживачеві буде надана послуга «під ключ»: розпломбування, демонтаж, транспортування, повірка, монтаж та опломбування.

ВАРІАНТ №2Звернутись до іншої спеціалізованої організації:

1. Демонтаж, транспортування, повірка та монтаж лічильника після повірки виконується спеціалізованою організацією за власний рахунок споживача.

2. Після повірки споживач надає до Контакт-центру  заявку на опломбування та паспорт лічильника з відміткою про проходження повірки і отримує рахунок за послуги розпломбування та опломбування лічильного вузла.

3. Після сплати рахунку споживачеві буде призначена дата опломбування. Припис та технічний паспорт лічильника з відміткою про проходження повірки необхідно зберігати і пред’явити представнику Водоканала під час його пломбування. Прийняття лічильника на облік і пломбування здійснюються лише після перевірки правильності його встановлення. Вартість робіт з розпломбування та опломбування одного лічильника на дату отримання повідомлення – 223, 60 грн.Тобто при зверненні до спеціалізованої організації, споживач повинен сплатити за послуги самій організації, а Водоканалу – за  послуги з розпломбування та опломбування.

Вибір варіанту – за споживачем.

Як само проводиться повірка лічильника Херсонським Водоканалом?

При отриманні припису/повідомлення на повірку лічильника Споживач може підписати договір з Водоканалом, наданий контролером, про надання послуг з періодичної повірки засобів обліку холодної води та отримати рахунок на оплату повного комплексу робіт (розпломбування, демонтаж, монтаж, повірка, опломбування),  або після отримання припису/повідомлення надати заявку  на виконання послуги до Контакт-центру Водоканалу за тел. 095-640-09-07 або 050-396-90-91.

Після документального оформлення наданої заявки (укладання договору та оплати рахунків) споживачу повідомляється термін виконання замовлених послуг з повірки лічильників. У визначений день до споживача прийде представник Херсонського Водоканалу (з посвідченням працівника підприємства встановленого зразка), який обстежить місце встановлення вузла обліку:

1) Якщо при обстеженні вузла обліку лічильник можливо демонтувати, фіксує поточні показники лічильника, розпломбовує, виконує роботи з демонтажу лічильника та складає відповідний акт. На його місце представник встановлює вставку (перехідник). Демонтований лічильник представник підприємства забирає на повірку. Повірка водоміра здійснюватиметься у термін, що не перевищує одного календарного місяця. За цей час споживач оплачує послуги Водоканалу згідно із середньомісячними показниками засобів обліку за попередні три місяці (п. 15 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630) За умови проходження приладом обліку повірки, представник Херсонського Водоканалу зв’язується зі споживачем та домовляється про дату та час візиту для зворотного встановлення повіреного квартирного лічильника (термін не пізніше одного місяця з дня демонтажу лічильника). У визначений день представник підприємства здійснює монтаж повіреного квартирного лічильника та його опломбування зі складанням відповідного акту (в 2 прим.) з наступною інформацією:

–        Дата проведення робіт;

–        ПІБ працівника, що виконував роботи;

–        Тип, заводський номер та показники лічильників, як демонтованих, так і встановлених;

–        Номери пломб, якими опломбовано лічильник та його з’єднувальні частини.

Зазначений документ надає право проводити розрахунки за приладом обліку.

2) Якщо при обстеженні вузла обліку виявлено, що лічильник неможливо демонтувати через незадовільний стан труб, майстер складає відповідний припис споживачу на усунення виявлених недоліків. Після усунення споживачем виявлених недоліків, повірка лічильника проводиться у порядку, зазначеному у пункті 1. У випадку, якщо споживач відмовиться від повірки, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбуватиметься згідно з нормами водоспоживання (п.21 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630).

Демонтаж лічильника без його попереднього розпломбування представником Херсонського Водоканалу та без складання акту розпломбування ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ.

Яка вартість повірки лічильників Херсонським Водоканалом?

Вартість послуг з повірки розраховується згідно діючих калькуляцій на підприємстві та залежить від діаметра приладу обліку, кількості лічильників.

Чи  потрібно обов’язково опломбувати квартирні прилади обліку?

Відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. №630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» квартирні засоби обліку беруться Херсонським Водоканалом на абонентський облік. Взяття на абонентський облік передбачає опломбування приладу обліку (встановлення реєстраційної пломби) за місцем знаходження водолічильника зі складанням відповідного акту.

Для взяття на абонентський облік квартирних лічильників води споживачам, які встановили прилад обліку, необхідно звернутись до Водоканалу  одним із зручних способів:

1. За телефоном Контакт-Центру     095-640-09-07 або 050-396-90-91

2. На Вайбер Водоканалу    095-640-09-07 або 050-396-90-91

3. На електронну адресу : с.vodokanal@gmail.com

 Вартість послуг складає:

– ( 1 водолічильник) – 130,79 грн.
– ( 2 водолічильника) – 182,90 грн.
– ( у колодязі ) – 464,00 грн.

Прийняття лічильника на облік і пломбування здійснюються лише після перевірки правильності його встановлення. Представник Херсонського Водоканалу проводить опломбування повіреного лічильника зі складанням відповідного акту за наявності у споживача паспорта лічильника та/або свідоцтва про повірку.

ДО УВАГИ!

Розпломбування лічильника холодної води за будь-яких обставин може здійснюватися виключно представником Херсонського Водоканалу із складанням відповідного акта.

На виконання Закону України “Про комерційний облік” від 22.06.2017 № 2119-VIII Міністерством регіонального розвитку, будівництва […]

Розподільник

21 липня 2021 року у Водоканалі відбулась запланована зустріч керівництва і фахівців Херсонського Водоканалу та […]

Для правильного нарахування за фактично спожиті послуги з водопостачання (водовідведення) необхідно щомісячно знімати показники водолічильників […]

Розподільник

Що треба знати про лічильники води

  Згідно з вимогами Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання” витрати на […]

Розподільник

За чий рахунок встановлюються квартирні лічильники води? Роботи з встановлення приладів обліку води у квартирі […]

EnglishУкраїнська