Водоміри
Де придбати, як встановити та опломбувати, як часто повіряти та правильно передавати показники

Планова повірка

З якою періодичністю здійснюється планова повірка?
Абонент може зробити повірку за власним бажанням (міжповірочний інтервал 4 роки).

За чий рахунок здійснюється планова повірка?
За рахунок абонента.
Відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», що вступив у дію з 02.08.2017, тарифами не передбачено виконання робіт з монтажу/демонтажу та повірки приладів обліку холодної води, що є власністю фізичних осіб. При цьому розпломбування та пломбування – платні послуги.

 

 

Як зробити повірку водолічильника?
Звернутися до спеціалізованої організації. Перелік організацій, що виконують повірку:
Державне підприємство «Херсонський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації»
вул. Смольна 134-а, office@khcsm.org.ua, (0552) 41-04-47 (48)
Сектор по роботі з клієнтами 41-04-65
пн – чт 8.00 – 17.00 (о/п 12.00 – 12.45), пт 8.00 – 16.00 (о/п 12.00 – 13.00)
ФОП Левченко Ю.Г.
тел. 066 176-99-42, м. Херсон, пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9
ФОП Тарасов В.В.
тел. 44-33-68, 067 290-75-02, вул. І. Кулика, 141а

За чий рахунок встановлюються квартирні лічильники води? Роботи з встановлення приладів обліку води у квартирі […]

Розподільник

Де саме можна придбати лічильник? Абонент купує лічильник в спеціалізованих магазинах. До установки допускаються засоби […]

Хто виконує роботи по встановленню лічильника? Для встановлення лічильника потрібно звернутися до спеціалізованої організації. Спеціалізована […]

Розподільник

Хто має право на безкоштовне встановлення лічильника? У Херсоні малозабезпечені та пільгові категорії громадян мають […]

Для прийняття в експлуатацію водомірного вузла необхідно звернутись до оператора Контакт-центру Водоканалу (вул. Тутушкіна, 9, актовий […]

Розподільник

З якою періодичністю здійснюється планова повірка? Абонент може зробити повірку за власним бажанням (міжповірочний інтервал […]