УВАГА! Показники за спожиті послуги водоспоживання надаються споживачем щомісячно у строк не пізніше 3 робочих днів місяця, наступного за розрахунковим.



Внесення показників без реєстрації

Вкажіть, будь ласка, свій номер особового рахунку та показники лічильника
Номер особового рахунку
Показники лічильника

1. Використання Viber - Паблік для автоматичного внесення показників:
УВАГА! Тільки для побутового споживача.
(для споживачів, які надають показники кожного місяця, ФОТО лічильника НЕ ПОТРІБНО НАДСИЛАТИ):

Натисніть тут
Або в мобільному додатку зайти на сканер QR коду :


      

- Зберегти в КОНТАКТИ Viber - Паблік Херсонського Водоканалу;
- Приєднатись;
- Зробити два кроки послідовно:
1.1. Наберіть особовий рахунок споживача
1.2. Передайте показники водолічильника в числовому форматі, як приклад -1111,
(якщо два засоби обліку, потрібно вказувати суму показників водолічильників)


2. SMS – повідомлення на номер 0503933960
Показники лічильників у SMS ввести у такому форматі: «Номер особового рахунку» (решітка) «Показник». Приклад: 1250081053#123

3. Використання мессенджеру Viber 0503969091 тільки для споживачів, які не надавали показники більше року
(ОБОВ′ЯЗКОВО ПОТРІБНО ФОТО лічильника для підтвердження) необхідно вказати:

- зайти за посиланням:
Месенджер Viber 050-396-90-91
3.1. Особовий рахунок споживача
3.2. ПІБ споживача, адреса (вулиця, будинок, квартира)
3.3. Прикріпити фото водолічильника з цілісністю пломб та з останніми показниками на кінець розрахункового періоду.
EnglishУкраїнська