ІНФОРМАЦІЯ про проведення щорічної дезінфекції та промивання водопровідних мереж

У технологічній схемі подачі води споживачам м.Херсона задіяні 152 свердловини, 6 НС ІІ підйому, 61  ...

>>

Інформація про намір встановлення вузлів комерційного обліку

Згідно з вимогами Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" витрати на оснащення  ...

>>

Законодавство зобов’язує споживачів вчасно сплачувати за послуги

Згідно ЗУ «Про питну воду»  та «Про житлово-комунальні послуги» , споживачі зобов'язані своєчасно сплачувати за ...

>>

Чи дозволить новий закон ігнорувати показники квартирних лічильників

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». ...

>>

Водоканал закликає споживачів реєструватися в особистому кабінеті

Шановні споживачі! Закликаємо зареєструватися в оновленому особистому кабінеті, який розроблений з урахуванням ваших побажань та ...

>>

Понад 16% херсонців почали сплачувати Водоканалу давні борги

З початку кампанії із вирішення проблем боржників, яка стартувала 5 січня 2019 року, понад 800 херсонців (16,3%) повністю або частково повернули власні давні борги Херсонському Водоканалу. Загалом вони сплатили понад 600 000 гривень. Ще близько 100 боржників звернулись до підприємства для уточнення  та узгодження процедури сплати боргу. На момент старту кампанії давні борги перед водоканалом (борги від 1,5 роки та давніше) мали 4935 херсонців на суму понад 35 мільйонів гривень.

Необхідність проведення такої кампанії виникла через введення у дію нової редакції Закону України  «Про житлово-комунальні послуги», згідно якого українські водоканали змушені вперше у власній історії відключити всіх боржників від водопостачання з 1.05.2019. Враховуючи, що не всі можуть оплатити давні борги одним платежем, підприємство спільно з партнерами проводить роботу в рамках двостороннього діалогу з кожним споживачем індивідуально. Спочатку проблема кожного боржника вивчається, і тільки потім пропонується оптимальний варіант її вирішення  як для споживача, так і для підприємства.

Першочергова мета кампанії  –  довести інформацію про необхідність вирішення проблеми із боргом до кожного споживача Херсонського водоканалу, щоб до 1 травня 2019 року всі обрали оптимальний для себе варіант вирішення проблеми. Херсонський водоканал завжди ураховує інтереси своїх споживачів і закликає всіх боржників не зволікати та не чекати до 1 травня 2019 року, коли підприємство буде змушене діяти значно жорсткіше, зокрема вдаватися до відключень води, звернень до суду та приватних виконавців.

З метою забезпечення мешканців смт Комишани питною водою, яка відповідає вимогам ДСанПіН 2.2.4.171-10 за бактеріологічними […]

Розподільник

22 березня 2019 року за адресою вул.Лавреньова, 7 відкрито Центр обслуговування споживачів з питань водопостачання […]

Це свято почали відзначати  в Україні  з  1993 року після прийняття відповідного рішення Генеральною Асамблеєю […]

Розподільник

21 березня 2019 року у Херсонському Водоканалі відбулась знаменна для підприємства подія: затвердження нового  Колективного […]

19-20 березня 2019 року, з метою забезпечення населення питною водою, яка відповідає вимогам ДСанПiН 2.2.4-171-10 […]

Розподільник

На вулицях міста – безліч люків, які виступають складовою частиною різних інженерних комунікацій. Та кожен […]