Якісна вода для мешканців Херсона

Новітню систему очищення води встановили працівники Херсонського водоканалу у Шуменському мікрорайоні. Модульна установка очищення питної води ...

>>

New water counter behind a wet window. Water meter, close up. isolated industry pipe conduit gauge coupling cold flowing construction pressure meter copper technology service

Настав час передачі показників лічильників за березень 2024 року!

Шановні споживачі! Настав час передачі показників лічильників за березень 2024 року! Показники будуть прийматись до 03 квітня ...

>>

Працівники Херсонського водоканалу отримали заслужені нагороди

За самовіддану працю, високий професіоналізм, особистий внесок у забезпечення життєдіяльності міста працівники Херсонського Водоканалу отримали ...

>>

Просимо оплачувати спожиті послуги!

МКП «ВУВКГ м.Херсона» щиро дякує своїм сумлінним споживачам, які у складних умовах сьогодення знаходять можливість ...

>>

Німеччина активно допомагає у відновленні водної інфраструктури України!

Минулого тижня фахівці 10 українських водоканалів, науковці із 6 вищих наукових закладів зібралися у рамках ...

>>

Понад 16% херсонців почали сплачувати Водоканалу давні борги

З початку кампанії із вирішення проблем боржників, яка стартувала 5 січня 2019 року, понад 800 херсонців (16,3%) повністю або частково повернули власні давні борги Херсонському Водоканалу. Загалом вони сплатили понад 600 000 гривень. Ще близько 100 боржників звернулись до підприємства для уточнення  та узгодження процедури сплати боргу. На момент старту кампанії давні борги перед водоканалом (борги від 1,5 роки та давніше) мали 4935 херсонців на суму понад 35 мільйонів гривень.

Необхідність проведення такої кампанії виникла через введення у дію нової редакції Закону України  «Про житлово-комунальні послуги», згідно якого українські водоканали змушені вперше у власній історії відключити всіх боржників від водопостачання з 1.05.2019. Враховуючи, що не всі можуть оплатити давні борги одним платежем, підприємство спільно з партнерами проводить роботу в рамках двостороннього діалогу з кожним споживачем індивідуально. Спочатку проблема кожного боржника вивчається, і тільки потім пропонується оптимальний варіант її вирішення  як для споживача, так і для підприємства.

Першочергова мета кампанії  –  довести інформацію про необхідність вирішення проблеми із боргом до кожного споживача Херсонського водоканалу, щоб до 1 травня 2019 року всі обрали оптимальний для себе варіант вирішення проблеми. Херсонський водоканал завжди ураховує інтереси своїх споживачів і закликає всіх боржників не зволікати та не чекати до 1 травня 2019 року, коли підприємство буде змушене діяти значно жорсткіше, зокрема вдаватися до відключень води, звернень до суду та приватних виконавців.

27.02.2024 – працівники Херсонського Водоканалу: – ліквідували чотири витоки на мережі водопостачання; – почистили три […]

Розподільник

26.02.2024 – працівники Херсонського Водоканалу: – ліквідували три аварійні ситуації на мережі водопостачання; – виконали […]

Шановні споживачі! Настав час передачі показників лічильників за лютий 2024 року! Показники будуть прийматись до […]

Розподільник

24-25.02.2024 – працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували чотири аварійні ситуації на мережі […]

23.02.2024 – працівники Херсонського Водоканалу: – ліквідували дві аварійні ситуації на мережі водопостачання; – виконали […]

Розподільник

22.02.2024 – працівники Херсонського Водоканалу: – ліквідували аварійну ситуацію на мережі водопостачання; – встановили нову […]

EnglishУкраїнська