УВАГА! З 1 червня 2019 року - нові тарифи!

Повідомлення МКП «ВУВКГ м. Херсона» про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення На засіданні Національної ...

>>

Увага, поливний сезон 2019 року!

Відповідно до Закону України «Про питну воду та питне водопостачання» Рішенням виконавчого комітету Херсонської міської ...

>>

Інформація про намір встановлення вузлів комерційного обліку

Згідно з вимогами Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" витрати на оснащення  ...

>>

Законодавство зобов’язує споживачів вчасно сплачувати за послуги

Згідно ЗУ «Про питну воду»  та «Про житлово-комунальні послуги» , споживачі зобов'язані своєчасно сплачувати за ...

>>

Чи дозволить новий закон ігнорувати показники квартирних лічильників

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». ...

>>

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ

Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці споживачів.

Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеці споживачів
і створений для оперативного реагування і швидкої локалізації подій,
які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв
у роботі обладнання чи аварій на виробництві.

І. Дії працівників або свідків нещасного випадку чи аварії
яка становить загрозу електробезпеці:

1. Строк подачі інформації: Негайно.

2. Кому подається інформація:
Для працівників – безпосередній керівник працівника або інша уповноважена особа на підприємстві .
Для споживачів – зателефонувати за номером: (0552)42-23-33.

3. Порядок дій: У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці людей,
тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій
на виробництві необхідно негайно перш за все самому тримати безпечну відстань
від місця події (у випадку замикання на землю чи падіння дерева
на провода повітряних ліній безпечна відстань становить не ближче 8 метрів),
сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця аварії
випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося через засоби зв`язку
або нарочним безпосереднього керівника або іншу уповноважену особу на підприємстві;
для споживачів – зателефонувати за номером: (0552)42-23-33.

ІІ. Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві
у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію
яка становить загрозу електробезпеці:

1. Строк подачі інформації: Негайно.
2. Кому подається інформація:

У разі пожежі на об’єктах: повідомити за допомогою засобів зв`язку відділ
цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, тел 101.

Чергового диспетчера  зателефонувавши за номером: (0552)42-23-33.

3. Порядок дій: Керівники на місцях перш за все повинні оцінити ситуацію
і визначити наслідки від настання нещасного випадку або інших подій,
які становлять загрозу електробезпеці, організувати за необхідності
надання першої медичної допомоги, прийняти невідкладні заходи по недопущенню подібних подій.
Для надання повідомлення
про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номером:
(0552)42-23-33. або надіслати листа електронною поштою на адресу: khersonvodokanal@gmail.com.

 

    НАПРАВИТИ ЗВЕРНЕННЯ / СКАРГУ / ПРЕТЕНЗІЮ
Як подати (направити) письмове звернення/скаргу/претензію
до   
МКП  “ВУВУКГ  м.Херсона”

 

Письмове звернення можна подати наступним чином:

• надіслати поштою на адресу: 73000,м Херсон  пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9, Приймальня Водоканалу
• особисто передати, за адресою: м Херсон  пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9,  Приймальня Водоканалу
• надіслати електронний лист на адресу: khersonvodokanal@gmail.com..
• зателефонувавши за номером: (0552)42-23-33.

Укрскарга

  • ВодоміриДе придбати, як встановити та опломбувати, як часто повіряти та правильно передавати показники
  • Підключення до мережОтримання технічних умов для фізичних та юридичних осіб, підключення та відключення від мереж
  • Особистий кабінетВносити показники у зручний час, переглядати баланс, історію показників, нарахувань, оплати
  • Оплата тарифиДіючі тарифи, нарахування, оплата без комісії, отримання пільг та субсидій, реструктуризація боргу
  • ПослугиСтан мереж, підготовка води, очистка стоків, перелік послуг, права споживачів, послуги в Україні та світі
  • Ремонтні роботиДати, часи, адреси місць проведення ремонтних робіт – можливе зниження тиску, відсутність води
  • Особистий рахунокВідкриття, переоформлення, перерахунок у зв’язку зі змінами кількості зареєстрованих, ступеня благоустрою
  • Про ВодоканалНормативна база, фінансові звіти, інвестиційні програми, публічні закупівлі, вакансії, показники діяльності