Особистий рахунок
Відкриття, переоформлення, перерахунок у зв’язку зі змінами кількості зареєстрованих, ступеня благоустрою

Що потрібно зробити для укладання договору між абонентом та Водоканалом? Необхідно особисто прийти в Абонентський […]

Розподільник

Що потрібно зробити для відкриття рахунку? Необхідно особисто прийти в Абонентський відділ Водоканалу за адресою: […]

Що потрібно зробити для переоформлення рахунку? Необхідно особисто прийти до пункту прийому населення Водоканалу за […]

Розподільник

Що потрібно зробити для того, аби внести зміни в особистий рахунок (наприклад, зміни у кількості […]

Коли виникає потреба в проведені звірки? У разі необхідності провести звірку платежів за певний період, […]

Розподільник

Коли кількість зареєстрованих осіб змінюється (виписка чи прописка) потрібно провести перерахунок. Що потрібно зробити? Необхідно […]

  • ВодоміриДе придбати, як встановити та опломбувати, як часто повіряти та правильно передавати показники
  • Підключення до мережОтримання технічних умов для фізичних та юридичних осіб, підключення та відключення від мереж
  • Особистий кабінетВносити показники у зручний час, переглядати баланс, історію показників, нарахувань, оплати
  • Оплата тарифиДіючі тарифи, нарахування, оплата без комісії, отримання пільг та субсидій, реструктуризація боргу
  • ПослугиСтан мереж, підготовка води, очистка стоків, перелік послуг, права споживачів, послуги в Україні та світі
  • Ремонтні роботиДати, часи, адреси місць проведення ремонтних робіт – можливе зниження тиску, відсутність води
  • Особистий рахунокВідкриття, переоформлення, перерахунок у зв’язку зі змінами кількості зареєстрованих, ступеня благоустрою
  • Про ВодоканалНормативна база, фінансові звіти, інвестиційні програми, публічні закупівлі, вакансії, показники діяльності