Увага, поливний сезон 2019 року!

Відповідно до Закону України «Про питну воду та питне водопостачання» Рішенням виконавчого комітету Херсонської міської ...

>>

Інформація про намір встановлення вузлів комерційного обліку

Згідно з вимогами Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" витрати на оснащення  ...

>>

Законодавство зобов’язує споживачів вчасно сплачувати за послуги

Згідно ЗУ «Про питну воду»  та «Про житлово-комунальні послуги» , споживачі зобов'язані своєчасно сплачувати за ...

>>

Чи дозволить новий закон ігнорувати показники квартирних лічильників

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». ...

>>

Водоканал закликає споживачів реєструватися в особистому кабінеті

Шановні споживачі! Закликаємо зареєструватися в оновленому особистому кабінеті, який розроблений з урахуванням ваших побажань та ...

>>

Самовільні підключення підлягають відключенню без повідомлення

У квітні 2019 року, під час проведення інвентаризації водопровідних та каналізаційних мереж, фахівцями Водоканалу були виявлені факти самовільного підключення до водопровідних мереж по вул. Комарова (смт Антонівка) та до каналізаційних мереж по вул. Кримській.

Самовільно приєднані водопровідні вводи та каналізаційні випуски були негайно відключені від мереж. Власникам будівель здійснено нарахування за незаконне користування послугами Водоканалу у сумі 15 273, 62 грн. кожному.

Тепер для відновлення користування послугами Водоканалу порушникам необхідно обов’язково сплатити рахунок за самовільне користування послугами та рахунки за виконання робіт з відключення самовільного приєднання, а також пройти процедуру оформлення підключення до комунальних мереж у правовому полі, а саме: укласти договір на надання послуг водопостачання (водовідведення), отримати технічні умови, оформити проектну документацію на облаштування водопровідного вводу або (і) каналізаційного випуску та виконати роботи згідно проекту.

Шановні споживачі! Пам’ятайте, що за самовільне приєднання Вашого сусіда платите Ви, оскільки комерційні втрати включаються до тарифу. Тому просимо, у Ваших інтересах, повідомляти про факти самовільних підключень за телефонами Контакт-центру (0-800-503-283) або диспетчерської служби (42-22-33).

Наполегливо рекомендуємо здійснювати підключення до водопровідних та каналізаційних мереж у правовому полі!

Свердловини підприємства, що розташовані в мікрорайоні Корабел, при відмінних показниках якості води щодо жорсткості, солевмісту […]

Розподільник

До Контакт-центру Водоканалу 22 травня звернулись мешканці будинків Таврійського мікрорайону з повідомленнями про те, що […]

Відповідно до Закону України «Про питну воду та питне водопостачання» Рішенням виконавчого комітету Херсонської міської […]

Розподільник

День Вишиванки – відносно нове народне свято, яке сприяє єдності та культурному відродженню всього багатонаціонального […]

З  11 березня, як тільки дозволили  погодні  умови,  фахівці Херсонського водоканалу  розпочали  роботи з відновлення […]

Розподільник

Повідомлення МКП «ВУВКГ м. Херсона» щодо необхідності встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення  та тарифів […]