Щоб не сплачувати заборгованість, споживачі вдаються до шантажу
Херсонський Водоканал завжди йде назустріч абонентам та у будь-якій ситуації намагається знайти розумний компроміс, який не протиречить чинному законодавству, для вирiшення будь-яких проблемних питань.
Але деякі абоненти, якi не хочуть сплачувати за наданi пiдприємством послуги, намагаються шляхом шантажу змусити пiдприємство це їм дозволити.
Так, мати 3-х дітей, з якою було укладено договір на погашення заборгованості на 4 роки (по 149,47 грн на місяць), винайшла спосіб не платити, організувавши мітинг біля міськвиконкому, про що повідомила у Водоканал.
Інформація по споживачу Дєдовій М.В., м.Херсон, вул.Робоча,76, кв.4
Особовий рахунок 4760760004
За даною адресою зареєстровано 4 особи. Нарахування за послуги Херсонського Водоканалу виконуються згідно показників водолічильника, прийнятого в експлуатацію 22.05.2015, тобто за фактичним водокористуванням споживача.
Оплата з 01.02.2010 по 01.08.2018 р. виконується споживачем несвоєчасно та не в повному обсязі, що призвело до виникнення заборгованості.
Заборгованість на показники 1377 м3 (по квитанції банку) від 26.06.2018 складає 7191,71 грн. (Сім тисяч сто дев’яносто одна грн. 71 коп.).
З 01.10.2015 по 01.09.2018 споживач користується субсидією.
18.05.2018 між Дєдовою М.В. та Херсонським Водоканалом був укладений договір реструктуризації на поетапне погашення заборгованості за послуги з водопостачання та водовідведення на суму 7174,71 грн (Сім тисяч сто сімдесят чотири грн. 71коп.) терміном на 48 місяців з щомісячною оплатою у розмірі 149,47 грн.
Для довідки.
Заборгованість населення міста перед Херсонським Водоканалом станом на 01.08.2018 складає 62 млн.197 тис.грн., внаслідок чого МКП «ВУВКГ м.Херсона» не в змозі виконувати роботи з реконструкції та ремонту мереж і обладнання у повному обсязі.
Від своєчасної та повної оплати херсонців за спожиті послуги залежить надійність функціонування системи водопостачання та водовідведення нашого міста.