Увага! Змінено реквізити МКП «ВУВКГ м.Херсона»!

Шановні споживачі Херсонського Водоканалу! МКП «ВУВКГ м. Херсона» повідомляє, що з 05.07.2019 року оплату за послуги ...

>>

Як швидко і просто передати показники водолічильників

Отримайте  корисну  інформацію  ТУТ  

>>

УВАГА! З 1 червня 2019 року - нові тарифи!

Повідомлення МКП «ВУВКГ м. Херсона» про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення На засіданні Національної ...

>>

Законодавство зобов’язує споживачів вчасно сплачувати за послуги

Згідно ЗУ «Про питну воду»  та «Про житлово-комунальні послуги» , споживачі зобов'язані своєчасно сплачувати за ...

>>

Чи дозволить новий закон ігнорувати показники квартирних лічильників

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». ...

>>

Щодо водопостачання житлових будинків по вул. Дорофєєва та вул. Шенгелія

Свердловини підприємства, що розташовані в мікрорайоні Корабел, при відмінних показниках якості води щодо жорсткості, солевмісту та іншим параметрам, характеризуються підвищеним вмістом сірководню. Лабораторний контроль даної сполуки у питній воді не передбачений Державними санітарними нормами та правилами “Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною” (ДСанПіН 2.2.4-171-10). При існуючій схемі водопостачання МКР “Корабел” зі свердловин через резервуари,  за час перебування в води  в резервуарах сірководень  вивітрюється. Але в зв’язку із виведенням з роботи на час ремонту резервуару чистої води насосної станції водопроводу №6 та підключенням  свердловини напряму в систему подачі-розподілу води, сірководень вступив в реакцію з матеріалом труб, що призвело до погіршення якості води у водопровідній мережі в районі вул. Дорофєєва та вул.Шенгелія за показниками каламутності та забарвленості.

При надходженні перших скарг від споживачів з 8 травня поточного року служба ВКГ “Корабел” спільно з лабораторією виконувала промивання зовнішніх та внутрішніх водопровідних мереж у будинках, звідки надходили скарги. Був оперативно завершений ремонт резервуара та відновлена постійна технологічна схема водопостачання. Станом на 24 травня ситуація стабілізувалась і за сьогодні нових повідомлень не надходило.

МКП “ВУВКГ м. Херсона” планує відстежувати ситуацію ще протягом тижня і при відсутності нових випадків появи у кранах жителів вул. Дорофєєва,14, 16, 24, 26, 28, 38 та вул.Шенгелія, 3, 4, 5  води з підвищеною каламутністю, споживачам  буде виконаний перерахунок вартості послуг за період з 8 травня  до дати усунення даної проблеми згідно з п.23 “Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення”.

Приносимо вибачення  жителям вказаних будинків за тимчасові незручності та при появі в кранах води з високою забарвленістю просимо негайно повідомляти диспетчерську службу ВКГ “Корабел” за телефоном 27-24-36 для оперативного вирішення проблеми.

14 вересня 2019 року мешканці Херсона зустрінуть 241-річницю з дня заснування нашого міста! Активну участь […]

Розподільник

12.09.2019  у  зв’язку з аварією  на водогоні діаметром 400 мм на розі вул.Нижньої та вул.Котляревського […]

ПРОТОКОЛ №4/19 відкритого обговорення проекту постанови  НКРЕКП «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що […]

Розподільник

30 серпня 2019 року міські очисні споруди каналізації  міста знову зустрічали екскурсантів. Цього разу їх […]

У серпні 2019 року Херсонським Водоканалом виконані роботи з  відновлення дебіту  15 артезіанських   свердловин,  у […]

Розподільник

Повідомлення  МКП «ВУВКГ  м. Херсона»  про проведення відкритого обговорення проекту постанови НКРЕКП щодо тарифів на […]