«Споживач завжди головний!»
Саме під таким гаслом здійснює свою виробничу діяльність Херсонський Водоканал.
Наших споживачів у 2020 році чекають нові проекти та удосконалення: для зручності користування буде оновленний сайт підприємства, підвищена якість обслуговування споживачів фахівцями Контакт-Центру, максимальна кількість сервісів буде переведена в режим онлайн. Триватимуть виїзні прийоми споживачів міста у дворах багатоповерхівок а також для мешканців Антонівки, Комишан, Степанівки та селища Текстильного. У квітні 2020 року буде проведено чергову Амністію для тих, хто не оформив користування водою або каналізацією та зможе без штрафних санкцій повернутись у правове поле взаємовідносин з Водоканалом.
Також ми відновлюємо акційну пропозицію «Уклади договір на поетапне погашення боргу без попереднього внеску!» на весь 2020 рік! Участь у акції можуть взяти споживачі, які не мають можливості сплатити борг у повному обсязі та не мають коштів оплатити навіть перший внесок, або вперше оформлюють субсидію.
Чекаємо на Вас у всіх пунктах прийому споживачів Водоканалу за адресами:
Центральний офіс Водоканалу, каб.№2 (тел. 42-01-29, моб (050) 313-71-36), пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9
мкр Острів (Корабел): ВКГ «Корабел»,Острівське шосе, 4
мкр Таврійський: ЦТП – 62, вул. Генерала Алмазова, 41-а
мкрШуменський:Центр обслуговування споживачів,вул.Лавреньова, 7
мкр ХБК: будівля Дніпровської районної у місті Херсоні ради, вул.Перекопська, 166
Також ми чекаємо на Ваші пропозиції (тел.43-58-58 або на електронну адресу c.vodokanal@gmail.com) щодо оптимізації системи надання послуг, з метою удосконалення сервісу та поступового втілення Ваших ідей у життя.
Дякуємо за підтримку та розуміння! Ми працюємо для Вас!