Херсонський Водоканал продовжує виїзні прийоми споживачів з власною виїзною касою без комісії

Херсонський Водоканал продовжує виїзні прийоми споживачів з власною виїзною касою без комісії. Графік виїзних прийомів споживачів ...

>>

Тривають ремонтні роботи на колекторі по просп.200-річчя Херсона

Після розроблення і експертизи проекту та тендерної процедури з визначення підрядної організації (ТОВ “Укрспецоборудование”), на ...

>>

Відкрито новий пункт приймання споживачів у Таврійському мікрорайоні

 У листопаді 2020 року АТ «Херсонська ТЕЦ» та МКП Херсонський Водоканал відкрили новий пункт обслуговування ...

>>

Водоканал турбується про безпеку херсонців

12 жовтня 2020 року на виконання протокольного рішення засідання регіональної та міської комісій з питань ...

>>

Своєчасно передавайте показники своїх лічильників

Сьогодні у більшості споживачів нашого підприємства встановлені індивідуальні прилади обліку води. Це зручно, а головне – економічно вигідно. Адже в такому випадку споживачі сплачують лише за фактично спожиті послуги. Проте, коли херсонці вчасно не подають показники своїх лічильників, підприємству доводиться нараховувати плату за надані послуги спочатку по середньодобовому споживанню – протягом трьох місяців, а далі розрахунки з такими споживачами здійснюються  як із споживачами, приміщення яких не оснащені лічильниками.  І в такому разі у споживачів можуть траплятися різні казуси: розбіжності у розрахунках, заборгованість за послуги або переплата…

Щоб цього не виникало, Херсонський Водоканал нагадує споживачам  про необхідність щомісячно знімати показники водолічильників в останній день розрахункового місяця та надавати Водоканалу у строк не пізніше 3 робочих днів місяця, наступного за розрахунковим.

Своєчасно передавати у Водоканал показники квартирних засобів обліку води – це обов’язок кожного споживача.

Повідомляти фактичні показники водолічильників можна у будь-який зручний спосіб

Херсонський Водоканал інформує мешканців багатоквартирних будинків міста про намір встановлення вузлів комерційного обліку, згідно з […]

Розподільник

15000 мешканців будинків Північного мікрорайону (23 багатоповерхівки, 7 вулиць приватного сектору), а також два дитячих […]

ПРОТОКОЛ № 1/20 проведення відкритого обговорення (розгляду зауважень та пропозицій) щодо обґрунтування зміни тарифів на […]

Розподільник

Шановні споживачі, а саме: мешканці багатоповерхових і приватних будинків, бюджетні установи, організації, юридичні та фізичні особи, […]

МКП «ВУВКГ м. Херсона» інформує про необхідність встановлення тарифів на послуги централізованого водопостачання та водовідведення […]

Розподільник

Шановні  херсонці! У зв’язку з поступовим зняттям карантинних обмежень у галузі побутового обслуговування населення, МКП «ВУВКГ м. […]