Чи дозволить новий закон ігнорувати показники квартирних лічильників

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». ...

>>

Водоканал закликає споживачів реєструватися в особистому кабінеті

Шановні споживачі! Закликаємо зареєструватися в оновленому особистому кабінеті, який розроблений з урахуванням ваших побажань та ...

>>

Споживачі повинні передавати показники лічильників щомісяця

Згідно зі ст.11 п.2 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», споживач зобов’язаний ...

>>

У Водоканалі відбулись відкриті обговорення щодо тарифів на 2019 рік

24 травня, на виконання вимог Постанови №866 від 30.06.2017 р. Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, у Херсонському Водоканалі відбулось відкрите обговорення питання щодо необхідності встановлення тарифів на централізоване водопостачання і водовідведення на 2019 рік, за підсумками якого складено Протокол.

На зібранні, про яке мешканці міста та засоби масової інформації були попереджені завчасно,  були присутні представники громадськості, посадові особи органів міського самоврядування, зокрема  Володимир Чушак – заступник начальника департаменту ЖКГ  Херсонської міської ради, Юрій Єременко – начальник відділу енергетики, водопостачання та водовідведення департаменту ЖКГ Херсонської міської ради, провідні фахівці Водоканалу.

Заступник директора Водоканалу з економічних питань Оксана Білоус докладно розповіла  про вимоги чинного законодавства та передумови коригування тарифу з метою його економічного обґрунтування. Присутні  громадяни міста активно приймали участь в обговоренні. Директор Водоканалу Михайло Чемерис відповів на всі поставлені запитання та нагадав, що для оперативного спілкування з абонентами щоденно працює Контак-центр Водоканалу (0-800-503-283), а також щопонеділка відбувається його особистий прийом (з 17.00-19.00).

На жаль, незважаючи на завчасне оголошення про проведення  громадських  слухань та відкритість заходу, на засіданні не були присутні представники місцевих ЗМІ. Дякуємо всім херсонцям, які взяли участь у обговоренні тарифів на 2019 рік. Зі свого боку запевняємо, що будемо робити все від нас залежне, щоб виправдати очікування городян щодо  покращення якості водозабезпечення.

Також нагадуємо, що у 2018 році Водоканал прийняв рішення сконцентрувати особливу увагу на поліпшенні абонентського сервісу та оголосив 2018 рік – роком Абонента.

 

29 березня 2018 року у Херсонському Водоканалі відбулась знаменна для підприємства подія: звіт керівнитва підприємства […]

Розподільник

Дорогі херсонці! У день Світлого Великодня бажаємо вам і вашим близьким щастя, гармонії, миру та […]

27-28 березня 2018 року, з метою забезпечення населення питною водою, яка відповідає вимогам ДСанПiН 2.2.4-171-10 […]

Розподільник

З метою забезпечення якісною питною водою жителів міста та запобігання розповсюдженню у весняно-літній період 2018 […]

Очікування відповіді оператора Контакт-центру Херсонського Водоканалу стало більш приємним та корисним. Відтепер мешканці нашого міста, […]

Розподільник

«Воді була дана чарівна влада стати соком життя на Землі…» (Леонардо да Вінчі) У лютому […]