З червня 2018 новий закон зобов’язує Водоканал припиняти надання послуг боржникам!

З 10 червня 2018 року вступає в дію новий Закон України «Про житлово-комунальні послуги», в ...

>>

Водоканал закликає усіх абонентів перезареєструватися в особистому кабінеті

Шановні абоненти! Просимо усіх перезареєструватися в оновленому особистому кабінеті. Це потрібно для актуалізації Ваших особистих ...

>>

Згідно нового закону абоненти повинні надавати показники водолічильника щомісяця

Згідно ст.11 п.2 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», споживач зобов’язаний щомісячно ...

>>

Затримка в оплаті – загроза безперебійного водопостачання!

На сьогоднішній день більшість мешканців міста не в повному розмірі сплачують за послуги водопостачання та ...

>>

У Водоканалі відбулись відкриті обговорення щодо тарифів на 2019 рік

24 травня, на виконання вимог Постанови №866 від 30.06.2017 р. Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, у Херсонському Водоканалі відбулось відкрите обговорення питання щодо необхідності встановлення тарифів на централізоване водопостачання і водовідведення на 2019 рік, за підсумками якого складено Протокол.

На зібранні, про яке мешканці міста та засоби масової інформації були попереджені завчасно,  були присутні представники громадськості, посадові особи органів міського самоврядування, зокрема  Володимир Чушак – заступник начальника департаменту ЖКГ  Херсонської міської ради, Юрій Єременко – начальник відділу енергетики, водопостачання та водовідведення департаменту ЖКГ Херсонської міської ради, провідні фахівці Водоканалу.

Заступник директора Водоканалу з економічних питань Оксана Білоус докладно розповіла  про вимоги чинного законодавства та передумови коригування тарифу з метою його економічного обґрунтування. Присутні  громадяни міста активно приймали участь в обговоренні. Директор Водоканалу Михайло Чемерис відповів на всі поставлені запитання та нагадав, що для оперативного спілкування з абонентами щоденно працює Контак-центр Водоканалу (0-800-503-283), а також щопонеділка відбувається його особистий прийом (з 17.00-19.00).

На жаль, незважаючи на завчасне оголошення про проведення  громадських  слухань та відкритість заходу, на засіданні не були присутні представники місцевих ЗМІ. Дякуємо всім херсонцям, які взяли участь у обговоренні тарифів на 2019 рік. Зі свого боку запевняємо, що будемо робити все від нас залежне, щоб виправдати очікування городян щодо  покращення якості водозабезпечення.

Також нагадуємо, що у 2018 році Водоканал прийняв рішення сконцентрувати особливу увагу на поліпшенні абонентського сервісу та оголосив 2018 рік – роком Абонента.

 

16 квітня на території насосної станції водопроводу №6 (ВКГ «Корабел») фахівцями Херсонського Водоканалу було проведено […]

Розподільник

У квітні цього року Водоканал власними силами виконує ремонт ділянки самопливного каналізаційного колектору, по якому […]

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». […]

Розподільник

10-11 квітня 2018 року на виконання розпорядження голови Степанівської сільської ради від 09.02.2018  №10-р спеціалістами […]

Шановні мешканці м. Херсона! Херсонський водоканал нагадує, що з 23.30 години 24 квітня до 12.00 […]

Розподільник

Нова  вбиральня  була  побудована  працівниками  Херсонського  Водоканалу  за  адресою  пл.ім.Ю.Тутушкіна,  9    і    представляє    собою  просторий  […]