100 тисяч євро для Херсонського Водоканалу

Херсонський Водоканал вперше в Україні виграв безповоротний безвідсотковий грант - 100 тисяч євро на реалізацію «твердого проєкту». ...

>>

Handshake. Meeting two businessmen. Isolated 3D image.

МАЄТЕ БОРГ? ВИХІД Є!

Напередодні нового року вперше Херсонський Водоканал пропонує своїм споживачам, які мають борг,  унікальну акційну пропозицію: ...

>>

УВАГА! З 23 вересня 2019 року – нові тарифи!

Нарахування за послуги  водопостачання та водовідведення у вересні 2019 буде виконано за 22 дні по ...

>>

Як швидко і просто передати показники водолічильників

Отримайте  корисну  інформацію  ТУТ  

>>

Законодавство зобов’язує споживачів вчасно сплачувати за послуги

Згідно ЗУ «Про питну воду»  та «Про житлово-комунальні послуги» , споживачі зобов'язані своєчасно сплачувати за ...

>>

У Водоканалі відбулись відкриті обговорення щодо тарифів на 2019 рік

24 травня, на виконання вимог Постанови №866 від 30.06.2017 р. Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, у Херсонському Водоканалі відбулось відкрите обговорення питання щодо необхідності встановлення тарифів на централізоване водопостачання і водовідведення на 2019 рік, за підсумками якого складено Протокол.

На зібранні, про яке мешканці міста та засоби масової інформації були попереджені завчасно,  були присутні представники громадськості, посадові особи органів міського самоврядування, зокрема  Володимир Чушак – заступник начальника департаменту ЖКГ  Херсонської міської ради, Юрій Єременко – начальник відділу енергетики, водопостачання та водовідведення департаменту ЖКГ Херсонської міської ради, провідні фахівці Водоканалу.

Заступник директора Водоканалу з економічних питань Оксана Білоус докладно розповіла  про вимоги чинного законодавства та передумови коригування тарифу з метою його економічного обґрунтування. Присутні  громадяни міста активно приймали участь в обговоренні. Директор Водоканалу Михайло Чемерис відповів на всі поставлені запитання та нагадав, що для оперативного спілкування з абонентами щоденно працює Контак-центр Водоканалу (0-800-503-283), а також щопонеділка відбувається його особистий прийом (з 17.00-19.00).

На жаль, незважаючи на завчасне оголошення про проведення  громадських  слухань та відкритість заходу, на засіданні не були присутні представники місцевих ЗМІ. Дякуємо всім херсонцям, які взяли участь у обговоренні тарифів на 2019 рік. Зі свого боку запевняємо, що будемо робити все від нас залежне, щоб виправдати очікування городян щодо  покращення якості водозабезпечення.

Також нагадуємо, що у 2018 році Водоканал прийняв рішення сконцентрувати особливу увагу на поліпшенні абонентського сервісу та оголосив 2018 рік – роком Абонента.

 

Понад 100 незаконних врізок до мереж водопостачання та водовідведення виявлено працівниками Херсонського Водоканалу протягом двох […]

Розподільник

02 грудня 2019 року колектив Херсонського Водоканалу провів на заслужений відпочинок  Петрова Георгія Володимировича, Теслю, […]

2 грудня 2019 року колектив Водоканалу щиро привітав  з професійним Ювілеєм Трубієнко Людмилу Юріївну,  головного […]

Розподільник

Фахівці МКП «ВУВКГ м.Херсона», які пройшли навчання в Українському Центрі перепідготовки та навчання м.Києва з […]

Напередодні нового року вперше Херсонський Водоканал пропонує своїм споживачам, які мають борг,  унікальну акційну пропозицію: […]

Розподільник

З 01 по 15 листопада Водоканал обмежив послугу водопостачання та водовідведення у багатоквартирному секторі 17 […]