Чи дозволить новий закон ігнорувати показники квартирних лічильників

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». ...

>>

Водоканал закликає споживачів реєструватися в особистому кабінеті

Шановні споживачі! Закликаємо зареєструватися в оновленому особистому кабінеті, який розроблений з урахуванням ваших побажань та ...

>>

Споживачі повинні передавати показники лічильників щомісяця

Згідно зі ст.11 п.2 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», споживач зобов’язаний ...

>>

У Водоканалі відбулись відкриті обговорення щодо тарифів на 2019 рік

24 травня, на виконання вимог Постанови №866 від 30.06.2017 р. Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, у Херсонському Водоканалі відбулось відкрите обговорення питання щодо необхідності встановлення тарифів на централізоване водопостачання і водовідведення на 2019 рік, за підсумками якого складено Протокол.

На зібранні, про яке мешканці міста та засоби масової інформації були попереджені завчасно,  були присутні представники громадськості, посадові особи органів міського самоврядування, зокрема  Володимир Чушак – заступник начальника департаменту ЖКГ  Херсонської міської ради, Юрій Єременко – начальник відділу енергетики, водопостачання та водовідведення департаменту ЖКГ Херсонської міської ради, провідні фахівці Водоканалу.

Заступник директора Водоканалу з економічних питань Оксана Білоус докладно розповіла  про вимоги чинного законодавства та передумови коригування тарифу з метою його економічного обґрунтування. Присутні  громадяни міста активно приймали участь в обговоренні. Директор Водоканалу Михайло Чемерис відповів на всі поставлені запитання та нагадав, що для оперативного спілкування з абонентами щоденно працює Контак-центр Водоканалу (0-800-503-283), а також щопонеділка відбувається його особистий прийом (з 17.00-19.00).

На жаль, незважаючи на завчасне оголошення про проведення  громадських  слухань та відкритість заходу, на засіданні не були присутні представники місцевих ЗМІ. Дякуємо всім херсонцям, які взяли участь у обговоренні тарифів на 2019 рік. Зі свого боку запевняємо, що будемо робити все від нас залежне, щоб виправдати очікування городян щодо  покращення якості водозабезпечення.

Також нагадуємо, що у 2018 році Водоканал прийняв рішення сконцентрувати особливу увагу на поліпшенні абонентського сервісу та оголосив 2018 рік – роком Абонента.

 

У березні–квітні поточного року по вул.Причальній на напірному колекторі, який  транспортує стічні води від головної […]

Розподільник

Шановні споживачі! Закликаємо зареєструватися в оновленому особистому кабінеті, який розроблений з урахуванням ваших побажань та […]

3 квітня 2018 року на виконання розпорядження голови селищної ради смт Комишани від 06.03.2018 №12-р […]

Розподільник

Протягом місяця, з 1 квітня по 1 травня 2018 року, всі херсонці, які самовільно підключились […]

Херсонський водоканал запустив нову версію власного сайту. Новий сайт має сім головних розділів, стрічку оперативних […]

Розподільник

29 березня 2018 року у Херсонському Водоканалі відбулась знаменна для підприємства подія: звіт керівнитва підприємства […]