Щорічна дезінфекція водопровідних мереж - 2020!

З метою забезпечення якісною питною водою жителів міста та запобігання розповсюдженню у весняно-літній період  2020 ...

>>

Увага! Змінено реквізити МКП «ВУВКГ м.Херсона»!

Шановні споживачі Херсонського Водоканалу! МКП «ВУВКГ м. Херсона» повідомляє, що з 01.03.2020 року оплату за послуги ...

>>

5 лютого 2020 року змінені тарифи на водопостачання та водовідведення!

До уваги споживачів ! З 05 лютого 2020 року змінені тарифи на централізоване водопостачання та  водовідведення  ...

>>

Своєчасно передавайте показники своїх лічильників

Сьогодні у більшості споживачів нашого підприємства встановлені індивідуальні прилади обліку води. Це зручно, а головне ...

>>

100 тисяч євро для Херсонського Водоканалу

Херсонський Водоканал вперше в Україні виграв безповоротний безвідсотковий грант - 100 тисяч євро на реалізацію «твердого проєкту». ...

>>

Відтепер показники водолічильників можна передавати через Viber

Шановні абоненти!
2018 рік оголошено Херсонським водоканалом Роком абонента.
Тому, з урахуванням ваших побажань, відтепер показники водолічильників можна передавати через Viber.

Для цього необхідно завантажити мобільний додаток Viber на смартфон і додати в його контакти телефонний номер 050-396-90-91 – Херсонський водоканал.
При передачі показників необхідно вказати:
– номер особового рахунку;
– адресу (вулиця, будинок, квартира);
– прикріпити фото водолічильника з цілісністю пломб та з останніми показниками на кінець розрахункового періоду.

При наявності декількох приладів обліку холодної води, слід вказувати показники усіх лічильників.

Нагадуємо, що згідно п.2 ст.11 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», споживач зобов’язаний щомісячно передавати показники водолічильника. Рекомендований період їх прийому за звітний місяць: від 25 до 30 числа включно.

Відтепер абонент може передати показники водолічильників декількома зручними для себе способами:
1. Особисто внести показники, зареєструвавшись в особистому кабінеті на сайті Водоканалу (http://www.water.kherson.ua).

2. Зателефонувати оператору контакт-центру Водоканалу: 0-800-503-283 (понеділок – пʼятниця – з 08.00 до 17.00; субота, неділя – вихідні) та назвати: адресу, ПІБ абонента, № особового рахунку та показники лічильника.

3. Передати показники водолічильників через месенджер Viber, додавши в контакти телефонний номер 050-396-90-91 – Херсонський водоканал.

4. Особисто відвідати пункти приймання споживачів, де також можливо провести звірку щодо обсягів одержаних послуг та оплати вартості їх протягом року.
Адреси пунктів з приймання населення:
– Центральний офіс – пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9. Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця – з 7.30 до 16.30, четвер – неприймальний день, субота – з 8.00 до 14.00, неділя – вихідний;
– Учбовий центр – вул. Перекопська, 178-а. Понеділок, вівторок, середа, четвер – з 07.30 до 16.30, п’ятниця – з 07.30 до 15.30, обідня перерва – з 11.45 до 12.35, субота, неділя – вихідні;
– ВКГ «Корабел» – Острівське шосе, Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця – з 08.00 до 17.00, обідня перерва – з 12.00 до 13.00, субота, неділя – вихідні;
– ЦТП – 62 – вул. Генерала Алмазова, 41-а. Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця – з 09.00 до 17.30; обідня перерва – з 13.00 до 14.00,субота, неділя – вихідні.

Зауважуємо: не відкладайте передачу показань на останній день місяця, так як це призводить до перевантаження сайту і Контакт-центру та може стати причиною неврахування Ваших показників у звітному місяці.

Щомісячне надання абонентами показників приладів обліку води – запорука вірних розрахунків за отримані послуги!

15 лютого в Україні відзначається День вшанування учасників бойових дій на території інших держав. Це […]

Розподільник

До уваги споживачів ! З 05 лютого 2020 року змінені тарифи на централізоване водопостачання та  […]

При здійсненні реконструкції Верхньоантонівського водозабору та водоводу питної води в м. Херсоні (ІІІ черга) та […]

Розподільник

Увага! Повідомляємо, що  з 01 лютого 2020 року скасовується номер телефону Контакт-центру 0-800-503-283. Нові номери […]

24 січня 2020 року о 8-15 у диспетчерську службу Водоканалу надійшло повідомлення від мешканця Шуменського […]

Розподільник

Дії споживача при отриманні повідомлення про необхідність повірки водолічильника Детальну  інформацію  можна отримати у статті  […]