Увага! Нові тарифи !

До уваги споживачів ! З 05 лютого 2020 року змінені тарифи на централізоване водопостачання та  водовідведення  ...

>>

Своєчасно передавайте показники своїх лічильників

Сьогодні у більшості споживачів нашого підприємства встановлені індивідуальні прилади обліку води. Це зручно, а головне ...

>>

100 тисяч євро для Херсонського Водоканалу

Херсонський Водоканал вперше в Україні виграв безповоротний безвідсотковий грант - 100 тисяч євро на реалізацію «твердого проєкту». ...

>>

Як швидко і просто передати показники водолічильників

Отримайте  корисну  інформацію  ТУТ  

>>

Законодавство зобов’язує споживачів вчасно сплачувати за послуги

Згідно ЗУ «Про питну воду»  та «Про житлово-комунальні послуги» , споживачі зобов'язані своєчасно сплачувати за ...

>>

Водоканал дякує абонентам за визнання

Робота кожного комунального підприємства –  цеглинка того фундаменту, на якому базується наш з Вами побут. Якщо, прокинувшись вранці в  квартирі з централізованим опаленням, Ви вмикаєте електрочайник, приймаєте душ, розігріваєте в мікрохвильовій або на газовій плиті сніданок, потім, поївши і одягнувшись, працюючим ліфтом спускаєтеся на чисту вулицю, викинувши сміття в порожній бак, сідаєте в маршрутне таксі та вчасно приїжджаєте на роботу – у Вас прекрасний настрій і день обіцяє бути цікавим і плідним.

Побутові негаразди, як  відсутність світла, поганий тиск газу або перебої  у водопостачанні, дестабілізують наш ранковий оптимізм, знижують продуктивність  та  якість нашої роботи. Тому відповідальність і оперативність роботи комунальників – один з критеріїв, що визначають якість нашого життя.

Колектив Херсонського Водоканалу  об’явив 2018 рік Роком Абонента та впевнено дотримується цієї доктрини: працівники Херсонського Водоканалу встановили для себе певні стандарти, завжди намагаються працювати на совість і  робити все від них залежне для покращення якості послуг.

У кожної людини в душі є певний індикатор у вигляді відчуттів, який визначає наскільки добре і професійно він зробив свою роботу. І слова подяки, особливо щирі, які йдуть від душі, дуже приємні, коли збігаються з внутрішніми відчуттями –  почуттям виконаного обов’язку. Це дає підстави переконатися в правильності та корисності нашої діяльності, відчути, що ти на своєму місці і займаєшся необхідною справою.

Тому, коли на адресу Херсонського Водоканалу приходять подяки від абонентів, ми отримуємо як би додатковий бонус до почуття задоволення від добре виконаної роботи і впевненість в тому, що все робимо вірно і це допомагає людям.

15 лютого в Україні відзначається День вшанування учасників бойових дій на території інших держав. Це […]

Розподільник

До уваги споживачів ! З 05 лютого 2020 року змінені тарифи на централізоване водопостачання та  […]

При здійсненні реконструкції Верхньоантонівського водозабору та водоводу питної води в м. Херсоні (ІІІ черга) та […]

Розподільник

Увага! Повідомляємо, що  з 01 лютого 2020 року скасовується номер телефону Контакт-центру 0-800-503-283. Нові номери […]

24 січня 2020 року о 8-15 у диспетчерську службу Водоканалу надійшло повідомлення від мешканця Шуменського […]

Розподільник

Дії споживача при отриманні повідомлення про необхідність повірки водолічильника Детальну  інформацію  можна отримати у статті  […]