ІНФОРМАЦІЯ про проведення щорічної дезінфекції та промивання водопровідних мереж

У технологічній схемі подачі води споживачам м.Херсона задіяні 152 свердловини, 6 НС ІІ підйому, 61  ...

>>

Інформація про намір встановлення вузлів комерційного обліку

Згідно з вимогами Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" витрати на оснащення  ...

>>

Законодавство зобов’язує споживачів вчасно сплачувати за послуги

Згідно ЗУ «Про питну воду»  та «Про житлово-комунальні послуги» , споживачі зобов'язані своєчасно сплачувати за ...

>>

Чи дозволить новий закон ігнорувати показники квартирних лічильників

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». ...

>>

Водоканал закликає споживачів реєструватися в особистому кабінеті

Шановні споживачі! Закликаємо зареєструватися в оновленому особистому кабінеті, який розроблений з урахуванням ваших побажань та ...

>>

Водоканал дякує абонентам за визнання

Робота кожного комунального підприємства –  цеглинка того фундаменту, на якому базується наш з Вами побут. Якщо, прокинувшись вранці в  квартирі з централізованим опаленням, Ви вмикаєте електрочайник, приймаєте душ, розігріваєте в мікрохвильовій або на газовій плиті сніданок, потім, поївши і одягнувшись, працюючим ліфтом спускаєтеся на чисту вулицю, викинувши сміття в порожній бак, сідаєте в маршрутне таксі та вчасно приїжджаєте на роботу – у Вас прекрасний настрій і день обіцяє бути цікавим і плідним.

Побутові негаразди, як  відсутність світла, поганий тиск газу або перебої  у водопостачанні, дестабілізують наш ранковий оптимізм, знижують продуктивність  та  якість нашої роботи. Тому відповідальність і оперативність роботи комунальників – один з критеріїв, що визначають якість нашого життя.

Колектив Херсонського Водоканалу  об’явив 2018 рік Роком Абонента та впевнено дотримується цієї доктрини: працівники Херсонського Водоканалу встановили для себе певні стандарти, завжди намагаються працювати на совість і  робити все від них залежне для покращення якості послуг.

У кожної людини в душі є певний індикатор у вигляді відчуттів, який визначає наскільки добре і професійно він зробив свою роботу. І слова подяки, особливо щирі, які йдуть від душі, дуже приємні, коли збігаються з внутрішніми відчуттями –  почуттям виконаного обов’язку. Це дає підстави переконатися в правильності та корисності нашої діяльності, відчути, що ти на своєму місці і займаєшся необхідною справою.

Тому, коли на адресу Херсонського Водоканалу приходять подяки від абонентів, ми отримуємо як би додатковий бонус до почуття задоволення від добре виконаної роботи і впевненість в тому, що все робимо вірно і це допомагає людям.

17 квітня 2019 року за адресою вул.Перекопська,166 (приміщення Дніпровської районної у місті Херсоні ради) відкрито […]

Розподільник

16-17 квітня 2019 року фахівцями Херсонського Водоканалу виконано завершальний етап дезінфекції водопровідних мереж, які  обслуговуються […]

Шановні жителі міста Херсона!        3 0000 годин 16 квітня 2019 року до 1200 години […]

Розподільник

Після публікації Херсонського Водоканалу про збій в роботі платіжної системи Приват24 та платіжних терміналів ПриватБанку […]

09-11 квітня  2019 року фахівцями служби ВКГ «Корабел» Херсонського Водоканалу у відповідності до технологічного процесу […]

Розподільник

Шановні споживачі! У зв’язку з  технічними проблемами платежі, які  Ви сплачуєте через Приват24 та у […]