Увага! Змінено реквізити МКП «ВУВКГ м.Херсона»!

Шановні споживачі Херсонського Водоканалу! МКП «ВУВКГ м. Херсона» повідомляє, що з 05.07.2019 року оплату за послуги ...

>>

Як швидко і просто передати показники водолічильників

Отримайте  корисну  інформацію  ТУТ  

>>

УВАГА! З 1 червня 2019 року - нові тарифи!

Повідомлення МКП «ВУВКГ м. Херсона» про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення На засіданні Національної ...

>>

Законодавство зобов’язує споживачів вчасно сплачувати за послуги

Згідно ЗУ «Про питну воду»  та «Про житлово-комунальні послуги» , споживачі зобов'язані своєчасно сплачувати за ...

>>

Чи дозволить новий закон ігнорувати показники квартирних лічильників

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». ...

>>

Водоканал дякує абонентам за визнання

Робота кожного комунального підприємства –  цеглинка того фундаменту, на якому базується наш з Вами побут. Якщо, прокинувшись вранці в  квартирі з централізованим опаленням, Ви вмикаєте електрочайник, приймаєте душ, розігріваєте в мікрохвильовій або на газовій плиті сніданок, потім, поївши і одягнувшись, працюючим ліфтом спускаєтеся на чисту вулицю, викинувши сміття в порожній бак, сідаєте в маршрутне таксі та вчасно приїжджаєте на роботу – у Вас прекрасний настрій і день обіцяє бути цікавим і плідним.

Побутові негаразди, як  відсутність світла, поганий тиск газу або перебої  у водопостачанні, дестабілізують наш ранковий оптимізм, знижують продуктивність  та  якість нашої роботи. Тому відповідальність і оперативність роботи комунальників – один з критеріїв, що визначають якість нашого життя.

Колектив Херсонського Водоканалу  об’явив 2018 рік Роком Абонента та впевнено дотримується цієї доктрини: працівники Херсонського Водоканалу встановили для себе певні стандарти, завжди намагаються працювати на совість і  робити все від них залежне для покращення якості послуг.

У кожної людини в душі є певний індикатор у вигляді відчуттів, який визначає наскільки добре і професійно він зробив свою роботу. І слова подяки, особливо щирі, які йдуть від душі, дуже приємні, коли збігаються з внутрішніми відчуттями –  почуттям виконаного обов’язку. Це дає підстави переконатися в правильності та корисності нашої діяльності, відчути, що ти на своєму місці і займаєшся необхідною справою.

Тому, коли на адресу Херсонського Водоканалу приходять подяки від абонентів, ми отримуємо як би додатковий бонус до почуття задоволення від добре виконаної роботи і впевненість в тому, що все робимо вірно і це допомагає людям.

14 вересня 2019 року мешканці Херсона зустрінуть 241-річницю з дня заснування нашого міста! Активну участь […]

Розподільник

12.09.2019  у  зв’язку з аварією  на водогоні діаметром 400 мм на розі вул.Нижньої та вул.Котляревського […]

ПРОТОКОЛ №4/19 відкритого обговорення проекту постанови  НКРЕКП «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що […]

Розподільник

30 серпня 2019 року міські очисні споруди каналізації  міста знову зустрічали екскурсантів. Цього разу їх […]

У серпні 2019 року Херсонським Водоканалом виконані роботи з  відновлення дебіту  15 артезіанських   свердловин,  у […]

Розподільник

Повідомлення  МКП «ВУВКГ  м. Херсона»  про проведення відкритого обговорення проекту постанови НКРЕКП щодо тарифів на […]