У центрах прийому споживачів Водоканалу встановили платіжні термінали самообслуговування EasyPay

Херсонський Водоканал поширив перелік зручностей для своїх споживачів. Відтепер у центрах обслуговування  встановлені інформаційно-платіжні термінали ...

>>

Для ліквідації аварії на колекторі виділено лише 1 600 000 грн з необхідних 5 038 784 грн.

На засіданні виконавчого комітету Херсонської міської ради було ухвалене рішення щодо виділення 1 600 000 грн для ...

>>

Вчасно передавати показники лічильників – вимога чинного законодавства

Сьогодні у більшості споживачів нашого підприємства встановлені індивідуальні прилади обліку води. Це зручно, а головне ...

>>

5 лютого 2020 року змінені тарифи на водопостачання та водовідведення!

До уваги споживачів ! З 05 лютого 2020 року змінені тарифи на централізоване водопостачання та  водовідведення  ...

>>

Як швидко і просто передати показники водолічильників

Отримайте  корисну  інформацію  ТУТ  

>>

Водоканал дякує абонентам за визнання

Робота кожного комунального підприємства –  цеглинка того фундаменту, на якому базується наш з Вами побут. Якщо, прокинувшись вранці в  квартирі з централізованим опаленням, Ви вмикаєте електрочайник, приймаєте душ, розігріваєте в мікрохвильовій або на газовій плиті сніданок, потім, поївши і одягнувшись, працюючим ліфтом спускаєтеся на чисту вулицю, викинувши сміття в порожній бак, сідаєте в маршрутне таксі та вчасно приїжджаєте на роботу – у Вас прекрасний настрій і день обіцяє бути цікавим і плідним.

Побутові негаразди, як  відсутність світла, поганий тиск газу або перебої  у водопостачанні, дестабілізують наш ранковий оптимізм, знижують продуктивність  та  якість нашої роботи. Тому відповідальність і оперативність роботи комунальників – один з критеріїв, що визначають якість нашого життя.

Колектив Херсонського Водоканалу  об’явив 2018 рік Роком Абонента та впевнено дотримується цієї доктрини: працівники Херсонського Водоканалу встановили для себе певні стандарти, завжди намагаються працювати на совість і  робити все від них залежне для покращення якості послуг.

У кожної людини в душі є певний індикатор у вигляді відчуттів, який визначає наскільки добре і професійно він зробив свою роботу. І слова подяки, особливо щирі, які йдуть від душі, дуже приємні, коли збігаються з внутрішніми відчуттями –  почуттям виконаного обов’язку. Це дає підстави переконатися в правильності та корисності нашої діяльності, відчути, що ти на своєму місці і займаєшся необхідною справою.

Тому, коли на адресу Херсонського Водоканалу приходять подяки від абонентів, ми отримуємо як би додатковий бонус до почуття задоволення від добре виконаної роботи і впевненість в тому, що все робимо вірно і це допомагає людям.

МКП «ВУВКГ м.Херсона» з скорботою повідомляє:  27 червня 2020 року на 72-му році життя  перестало […]

Розподільник

Звернення представників 15000 жителів Таврійського мікрорайону до депутатів Херсонської міської ради з вимогою терміново виділити […]

Розподільник

Шановні споживачі Херсонського Водоканалу! Херсонський Водоканал нагадує, що наближається час передачі показників  за спожиті послуги […]

Шановні херсонці! Колектив Херсонського Водоканалу щиро вітає вас з визначним національним святом – Днем Конституції […]

Розподільник

Херсонський Водоканал поширив перелік зручностей для своїх споживачів. Відтепер у центрах обслуговування  встановлені інформаційно-платіжні термінали […]