ІНФОРМАЦІЯ про проведення щорічної дезінфекції та промивання водопровідних мереж

У технологічній схемі подачі води споживачам м.Херсона задіяні 152 свердловини, 6 НС ІІ підйому, 61  ...

>>

Інформація про намір встановлення вузлів комерційного обліку

Згідно з вимогами Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" витрати на оснащення  ...

>>

Законодавство зобов’язує споживачів вчасно сплачувати за послуги

Згідно ЗУ «Про питну воду»  та «Про житлово-комунальні послуги» , споживачі зобов'язані своєчасно сплачувати за ...

>>

Чи дозволить новий закон ігнорувати показники квартирних лічильників

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». ...

>>

Водоканал закликає споживачів реєструватися в особистому кабінеті

Шановні споживачі! Закликаємо зареєструватися в оновленому особистому кабінеті, який розроблений з урахуванням ваших побажань та ...

>>

Водоканал йде назустріч боржникам

Херсонський Водоканал розпочинає кампанію з вирішення проблем споживачів, які мають борг за використані послуги з водопостачання.

На сьогодні  населення міста заборгувало Водоканалу більше 60 млн. грн. В останні роки в суспільстві панувала думка, що подібна ситуація є проблемою підприємства, а не споживача.

Але ситуація докорінно змінилася. В Закон України «Про житлово-комунальні послуги» 07.06.2018 р. були внесені зміни, згідно із якими з 1 травня 2019 року українські водоканали фактично будуть змушені вперше у власній історії відключити всіх своїх боржників від водопостачання. Отже, зовсім скоро проблема заборгованості буде перекладена з підприємства на боржників.

Звісно, Херсонський Водоканал не хоче допустити ситуації, коли значна половина населення міста може залишитись без води через борги.

У зв’язку з цим МКП «ВУВКГ м.Херсона» хоче допомогти вирішити проблеми боржників у двосторонньому діалозі із кожним споживачем індивідуально. Водоканал готовий вивчити проблему кожного боржника та запропонувати оптимальний варіант її вирішення.

Головне, щоб самі боржники усвідомили необхідність вирішення власних проблем та вступили в конструктивний діалог з Водоканалом, поки для цього ще є час.

Чекаємо на Вас: пл. ім. Ю. Тутушкіна, 9, каб. №2, тел. 42-01-29, (050) 313-71-36, (050) 313-71-38

17 квітня 2019 року за адресою вул.Перекопська,166 (приміщення Дніпровської районної у місті Херсоні ради) відкрито […]

Розподільник

16-17 квітня 2019 року фахівцями Херсонського Водоканалу виконано завершальний етап дезінфекції водопровідних мереж, які  обслуговуються […]

Шановні жителі міста Херсона!        3 0000 годин 16 квітня 2019 року до 1200 години […]

Розподільник

Після публікації Херсонського Водоканалу про збій в роботі платіжної системи Приват24 та платіжних терміналів ПриватБанку […]

09-11 квітня  2019 року фахівцями служби ВКГ «Корабел» Херсонського Водоканалу у відповідності до технологічного процесу […]

Розподільник

Шановні споживачі! У зв’язку з  технічними проблемами платежі, які  Ви сплачуєте через Приват24 та у […]