Увага! Змінено реквізити МКП «ВУВКГ м.Херсона»!

Шановні споживачі Херсонського Водоканалу! МКП «ВУВКГ м. Херсона» повідомляє, що з 01.03.2020 року оплату за послуги ...

>>

5 лютого 2020 року змінені тарифи на водопостачання та водовідведення!

До уваги споживачів ! З 05 лютого 2020 року змінені тарифи на централізоване водопостачання та  водовідведення  ...

>>

Своєчасно передавайте показники своїх лічильників

Сьогодні у більшості споживачів нашого підприємства встановлені індивідуальні прилади обліку води. Це зручно, а головне ...

>>

Як швидко і просто передати показники водолічильників

Отримайте  корисну  інформацію  ТУТ  

>>

Законодавство зобов’язує споживачів вчасно сплачувати за послуги

Згідно ЗУ «Про питну воду»  та «Про житлово-комунальні послуги» , споживачі зобов'язані своєчасно сплачувати за ...

>>

Водоканал відповідає на запитання

18 березня в групі «Херсон днем и ночью» на Фейсбуці  за ініціативою Анастасії Каталевич відбувся форум  з питань, які стосуються Херсонського Водоканалу.

Спробуємо надати  відповіді та роз’яснити принцип нарахування у особистому кабінеті.

 1.Для правильного нарахування за фактично спожиті послуги з водопостачання (водовідведення) необхідно щомісячно знімати показники водолічильників в останній день розрахункового місяця та надавати у Водоканал у строк не пізніше 3 робочих днів місяця, наступного за розрахунковим.http://water.kherson.ua/…/Uvaga-botvajber-konvertyrovan…

Наприклад, якщо ви 1-3 березня надаєте  показники, зафіксовані 29 лютого, нарахування за них відбудеться як за лютий. Показники, надані  4 березня,  будуть враховані вже за березень.

2. Дробові числа  з`являються тому, що споживачі не  передають показники щомісячно.

Приклад: у  січні, лютому, березні споживач  вчасно надавав показники, тоді як  у квітні – жовтні не надавав зовсім.  За цей час  програма рахує середній показник за три попередні місяці : (3+8+2)/ 3 міс = 4, 3 куб.м за місяць. Саме стільки нараховується щомісячно, поки не внесуть чергові показники.

В листопаді внесено 69 куб.м, від яких мінусуються попередні (20) та авансові нарахування (4,3 куб.м*7 міс.),  а залишок – 18,9 куб.м донараховується.

3. Усі відповіді на запитання стосовно повірки лічильника, можно знайти  у статті  «16 актуальних питань про лічильники води» :
http://water.kherson.ua/16-aktualnyh-pytan-pro-lichylnyky-vody/?cat_slug=counters

 4. Про нарахування пільговим категоріям споживачів можна прочитати у статті  на сайті: «Монетизація пільг у відповідях на запитання» –http://water.kherson.ua/monetyzatsiya-pilg-u-vidpovidyah-na-zapytannya/?cat_slug=news

З 1 жовтня 2019 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України  від 17 квітня 2019 року №373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі» запроваджена монетизація пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

У зв’язку з цим для пільгових категорій населення з жовтня 2019 року нарахування за надані послуги з централізованого водопостачання та водовідведення проводяться у повному обсязі без урахування розміру пільг, які надавались на оплату житлово-комунальних послуг.

У разі виникнення у споживачів питань щодо надання пільги,  необхідно   звернутися до управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації.

Будемо вдячні, якщо всі ваші питання ви будете направляти на електронну скриньку hvodokanal@gmail.com (не забувайте зазначати особовий рахунок, ПІБ, адресу, контактний номер телефону для зворотного зв’язку).

Також отримати консультації та роз’яснення можна за  телефоном: (0552) 43-58-58.

28 травня 2020 року у Херсонському Водоканалі відбулась знаменна для підприємства подія: звіт керівництва та […]

Розподільник

Просимо бути у захисних масках та дотримуватись безпечної дистанції!

Херсонський Водоканал інформує мешканців багатоквартирних будинків міста про намір встановлення вузлів комерційного обліку, згідно з […]

Розподільник

15000 мешканців будинків Північного мікрорайону (23 багатоповерхівки, 7 вулиць приватного сектору), а також два дитячих […]

ПРОТОКОЛ № 1/20 проведення відкритого обговорення (розгляду зауважень та пропозицій) щодо обґрунтування зміни тарифів на […]

Розподільник

Шановні споживачі, а саме: мешканці багатоповерхових і приватних будинків, бюджетні установи, організації, юридичні та фізичні особи, […]