New water counter behind a wet window. Water meter, close up. isolated industry pipe conduit gauge coupling cold flowing construction pressure meter copper technology service

Настав час передачі показників лічильників за березень 2024 року!

Шановні споживачі! Настав час передачі показників лічильників за березень 2024 року! Показники будуть прийматись до 03 квітня ...

>>

Працівники Херсонського водоканалу отримали заслужені нагороди

За самовіддану працю, високий професіоналізм, особистий внесок у забезпечення життєдіяльності міста працівники Херсонського Водоканалу отримали ...

>>

Просимо оплачувати спожиті послуги!

МКП «ВУВКГ м.Херсона» щиро дякує своїм сумлінним споживачам, які у складних умовах сьогодення знаходять можливість ...

>>

Німеччина активно допомагає у відновленні водної інфраструктури України!

Минулого тижня фахівці 10 українських водоканалів, науковці із 6 вищих наукових закладів зібралися у рамках ...

>>

Пожежні гідранти– предмет підвищеної уваги Херсонського Водоканалу

На балансі МКП "ВУВКГ м.Херсона" станом на лютий 2024 року знаходяться 1142 пожежних гідранта, які ...

>>

Водоканал відповідає на запитання

18 березня в групі «Херсон днем и ночью» на Фейсбуці  за ініціативою Анастасії Каталевич відбувся форум  з питань, які стосуються Херсонського Водоканалу.

Спробуємо надати  відповіді та роз’яснити принцип нарахування у особистому кабінеті.

 1.Для правильного нарахування за фактично спожиті послуги з водопостачання (водовідведення) необхідно щомісячно знімати показники водолічильників в останній день розрахункового місяця та надавати у Водоканал у строк не пізніше 3 робочих днів місяця, наступного за розрахунковим.http://water.kherson.ua/…/Uvaga-botvajber-konvertyrovan…

Наприклад, якщо ви 1-3 березня надаєте  показники, зафіксовані 29 лютого, нарахування за них відбудеться як за лютий. Показники, надані  4 березня,  будуть враховані вже за березень.

2. Дробові числа  з`являються тому, що споживачі не  передають показники щомісячно.

Приклад: у  січні, лютому, березні споживач  вчасно надавав показники, тоді як  у квітні – жовтні не надавав зовсім.  За цей час  програма рахує середній показник за три попередні місяці : (3+8+2)/ 3 міс = 4, 3 куб.м за місяць. Саме стільки нараховується щомісячно, поки не внесуть чергові показники.

В листопаді внесено 69 куб.м, від яких мінусуються попередні (20) та авансові нарахування (4,3 куб.м*7 міс.),  а залишок – 18,9 куб.м донараховується.

3. Усі відповіді на запитання стосовно повірки лічильника, можно знайти  у статті  «16 актуальних питань про лічильники води» :
http://water.kherson.ua/16-aktualnyh-pytan-pro-lichylnyky-vody/?cat_slug=counters

 4. Про нарахування пільговим категоріям споживачів можна прочитати у статті  на сайті: «Монетизація пільг у відповідях на запитання» –http://water.kherson.ua/monetyzatsiya-pilg-u-vidpovidyah-na-zapytannya/?cat_slug=news

З 1 жовтня 2019 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України  від 17 квітня 2019 року №373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі» запроваджена монетизація пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

У зв’язку з цим для пільгових категорій населення з жовтня 2019 року нарахування за надані послуги з централізованого водопостачання та водовідведення проводяться у повному обсязі без урахування розміру пільг, які надавались на оплату житлово-комунальних послуг.

У разі виникнення у споживачів питань щодо надання пільги,  необхідно   звернутися до управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації.

Будемо вдячні, якщо всі ваші питання ви будете направляти на електронну скриньку hvodokanal@gmail.com (не забувайте зазначати особовий рахунок, ПІБ, адресу, контактний номер телефону для зворотного зв’язку).

Також отримати консультації та роз’яснення можна за  телефоном: (0552) 43-58-58.

У зв’язку з аварійною ситуацією на мережі водопроводу, яка сталася 10.10.2023, буде відсутнє водопостачання у наступних […]

Розподільник

10.10.2023 працівники Херсонського Водоканалу  виконали наступні роботи: – ліквідували  дві  аварійні ситуації на  мережах водопостачання; […]

09.10.2023 працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували дві аварійні ситуації на мережах водопостачання; […]

Розподільник

11 жовтня 2023 року  з 8-00 до 17-00  у зв’язку з виконанням  ремонтних  робіт  та […]

07-08.10.2023 працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – здійснили ремонт мереж водопостачання в Центрі міста […]

Розподільник

06.10.2023 – виконується благоустрій території, прилеглої до міста аварії на напірному каналізаційному колекторі у Шуменському […]

EnglishУкраїнська