ІНФОРМАЦІЯ про проведення щорічної дезінфекції та промивання водопровідних мереж

У технологічній схемі подачі води споживачам м.Херсона задіяні 152 свердловини, 6 НС ІІ підйому, 61  ...

>>

Інформація про намір встановлення вузлів комерційного обліку

Згідно з вимогами Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" витрати на оснащення  ...

>>

Законодавство зобов’язує споживачів вчасно сплачувати за послуги

Згідно ЗУ «Про питну воду»  та «Про житлово-комунальні послуги» , споживачі зобов'язані своєчасно сплачувати за ...

>>

Чи дозволить новий закон ігнорувати показники квартирних лічильників

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». ...

>>

Водоканал закликає споживачів реєструватися в особистому кабінеті

Шановні споживачі! Закликаємо зареєструватися в оновленому особистому кабінеті, який розроблений з урахуванням ваших побажань та ...

>>

Водоканал закликає підвищити рівень культури користування каналізацією

19 листопада відзначається Всесвітній день ​​туалетів (свято започаткувала Генеральна Асамблея ООН у 2013 році). Головна ідея свята – фокусування уваги та поступове вирішення глобальної санітарної кризи (з цією ж метою ще у 2001 році була створена Всесвітня туалетна організація).

Сьогодні 4,5 мільярда людей живуть без домашнього туалету.

Вирішення цієї проблеми є однією з 17 глобальних цілей сталого розвитку (цільові показники майбутнього міжнародного розвитку, що були ухвалені ООН на період 2015-2030 рр).

Історична довідка.

Перший «сидячий туалет» був сконструйований у 2600 р до н.е. та належав шумерській цариці. Перші «змивні туалети» та стічні води з’явилися близько 5 тис років тому в Древній Індії та Криті. Батьківщина громадських туалетів – Древній Рим (в цих облаштованих приміщеннях окрім природних потреб проводились філософські бесіди та укладали торгівельні угоди).

Історія туалету та каналізації цікава і тісно пов’язана з розвитком людства. Недарма кількість та стан громадських туалетів є однією з ознак цивілізованості.

Саме тому Херсонський Водоканал закликає усіх мешканців міста бережно ставитись до складної системи водовідведення, яка є гарантом комфортного та безпечного життя міста.

На сьогодні дуже актуальним є питання підвищення культури користування каналізацією, адже городяни часто викидають в раковини та унітази речі, які не призначені для утилізації в системі очищення стічних вод. При промиванні мереж з труб витягають відходи процесу консервування, зіпсовані продукти, ганчірки та рушники, порожні пляшки, макулатуру, харчові відходи, будівельні уламки, каміння, пісок. В період консервування «дачних врожаїв» у технічних служб Водоканалу починається справжня «гаряча пора» – за добу вони можуть отримати більше 30 викликів щодо усунення засмічень різного ступеня складності.

Спеціалізованою бригадою Водоканалу за 2018 рік промито 36 920 м каналізаційних труб. З січня по листопад 2018 року було ліквідовано 4 577 випадків засмічень (без урахування засмічень, які ліквідують співробітники  житлових організацій).
Крім того, у системі водовідведення знаходять шматки металу і деревини, які можуть потрапити туди тільки через відкриті каналізаційні люки. Великі предмети в трубах створюють затор, що і призводить до аварійної ситуації. У 2018 році Водоканал встановив 273 нові кришки люків!

Закликаємо городян бути відповідальними та пам’ятати, що змивати в каналізацію побутові відходи категорично заборонено!

17 квітня 2019 року за адресою вул.Перекопська,166 (приміщення Дніпровської районної у місті Херсоні ради) відкрито […]

Розподільник

16-17 квітня 2019 року фахівцями Херсонського Водоканалу виконано завершальний етап дезінфекції водопровідних мереж, які  обслуговуються […]

Шановні жителі міста Херсона!        3 0000 годин 16 квітня 2019 року до 1200 години […]

Розподільник

Після публікації Херсонського Водоканалу про збій в роботі платіжної системи Приват24 та платіжних терміналів ПриватБанку […]

09-11 квітня  2019 року фахівцями служби ВКГ «Корабел» Херсонського Водоканалу у відповідності до технологічного процесу […]

Розподільник

Шановні споживачі! У зв’язку з  технічними проблемами платежі, які  Ви сплачуєте через Приват24 та у […]