У центрах прийому споживачів Водоканалу встановили платіжні термінали самообслуговування EasyPay

Херсонський Водоканал поширив перелік зручностей для своїх споживачів. Відтепер у центрах обслуговування  встановлені інформаційно-платіжні термінали ...

>>

Для ліквідації аварії на колекторі виділено лише 1 600 000 грн з необхідних 5 038 784 грн.

На засіданні виконавчого комітету Херсонської міської ради було ухвалене рішення щодо виділення 1 600 000 грн для ...

>>

Вчасно передавати показники лічильників – вимога чинного законодавства

Сьогодні у більшості споживачів нашого підприємства встановлені індивідуальні прилади обліку води. Це зручно, а головне ...

>>

5 лютого 2020 року змінені тарифи на водопостачання та водовідведення!

До уваги споживачів ! З 05 лютого 2020 року змінені тарифи на централізоване водопостачання та  водовідведення  ...

>>

Як швидко і просто передати показники водолічильників

Отримайте  корисну  інформацію  ТУТ  

>>

Водоканал пропонує споживачам вирішувати актуальні питання дистанційно

Шановні  херсонці! У зв’язку з епідеміологічною ситуацією в країні,  МКП «ВУВКГ м.Херсона» обмежено роботу центрів обслуговування споживачів.

Керівництво Водоканалу, з метою недопущення розповсюдження інфекції та для захисту персоналу підприємства,  пропонує всім, у кого виникають актуальні питання до Водоканалу, все вирішувати  у режимі Он-лайн.

  1. Що робити, якщо необхідно розпломбувати лічильник?

На час епідеміологічної ситуації дозволяється самостійно провести розпломбування   лічильника у наступних випадках:

– аварійна ситуація,

– пошкодження лічильника,

– терміновий ремонт комунікацій.

 При цьому необхідно зробити фотофіксацію лічильника (на фото повинні відображатись показники, номер лічильника та місце опломбування) і  відправити дані на Месенджер Viber 050-396-90-91 .

Обов’язково вказати прізвище, адресу,  особистий рахунок, причину розпломбування та місце розташування лічильника (якщо лічильник не один – також вказати).

  1. Як можна здійснити перерахунок, не приходячи до центру обслуговування споживачів, і що для цього потрібно?

Для здійснення перерахунку Вам потрібно надіслати фото лічильників (якщо була повірка,  фото паспорту лічильника) та правоустановчі документи на квартиру або будинок на електронну адресу info@water.kherson.ua для опрацювання.

  1.  Здійснили повірку, як опломбувати лічильник та встановити його на комерційний облік?

Водоканал тимчасово призупиннив надання послуг з розпломбування\опломбування та інформує, що на період карантину нарахування буде здійснюватись за середньомісячним споживанням.

За необхідності можна відправити фото паспортів/повірки даних лічильників та фактичне фото встановленого лічильника на офіційну пошту Водоканалу info@water.kherson.ua, вказавши адресу, за якою відбувається звернення, та контактний телефон. Лічильники будуть занесені в базу Херсонського Водоканалу, а фактично опломбовані – після завершення карантину.

  1. Підійшов термін повірки лічильника, що робити ?

Повірку приладів обліку холодної води можна здійснити після завершення карантинних заходів. Показники лічильників, термін повірки яких припав на період протиепідемічних обмежень, будуть прийматися для нарахувань.

Звернення, заявки та скарги приймаються на електронну скриньку info@water.kherson.ua (Не забувайте зазначати особовий рахунок, ПІБ, адресу, контактний номер телефону для зворотнього зв’язку).

Отримати консультації та роз’яснення можна за  телефоном: (0552)43-58-58;

Звернутися до аварійно-диспетчерської служби: (0552)42-22-33.

Всю інформацію про стан  розрахунків можна побачити, зареєструвавшись у Особистому кабінеті http://water.kherson.ua/login/

Внести показники можливо одним із зручних способів: http://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

Оплатити надані Водоканалом послуги можна в Особистому кабінеті: http://water.kherson.ua/osobystyj-kabinet/oplata/

“Найбільше, що ми можемо зробити для наших співробітників і для наших споживачів – убезпечити їх. Ми перейшли  на дистанційне спілкування – це телефон і персональний кабінет. Просимо вас сплачувати за послуги  он-лайн  і допомогати сплачувати  вашим рідним, які не вміють користуватися онлайн-сервісами. Завдяки вашій турботі  вони залишаться вдома, уникнуть контакту з грошима та терміналами! Будьте здорові!» – зазначив директор Водоканалу Михайло ЧЕМЕРИС.

02 липня 2020 року працівниками дільниці «Водозабір-1» служби водопостачання виконані ремонтні роботи із заміни насосного […]

Розподільник

02 липня 2020 року  фахівцями   Херсонського  Водоканалу  виконані термінові  аварійно-відновлювальні роботи  на водогоні діаметром 800мм […]

МКП «ВУВКГ м.Херсона» з скорботою повідомляє:  27 червня 2020 року на 72-му році життя  перестало […]

Розподільник

Звернення представників 15000 жителів Таврійського мікрорайону до депутатів Херсонської міської ради з вимогою терміново виділити […]

Розподільник

Шановні споживачі Херсонського Водоканалу! Херсонський Водоканал нагадує, що наближається час передачі показників  за спожиті послуги […]