Водоканал запустив нову версію сайту
Херсонський водоканал запустив нову версію власного сайту. Новий сайт має сім головних розділів, стрічку оперативних новин, а також новий особистий кабінет із розширеним функціональними можливостями.
В розділі «Тарифи» споживачі можуть ознайомитися із розміром та структурою тарифу, зміною вартості послуг за останні 5 років, інформацією щодо норм споживання, можливостями реструктуризацією боргу, переліком банків, в яких можна здійснити оплату без комісії, а також інформацією щодо нарахування субсидій та пільг.
В розділі «Водоміри» – із алгоритмом встановлення, опломбування та перевірки лічильника, розпломбуванням у випадку аварійних чи ремонтних робіт, а також шліхами надання показників лічильника та рекомендованими періодами їх прийому (згідно ЗУ).
В розділі «Підключення» можна ознайомитися із алгоритмом здійснення підключення до мереж для фізичних та юридичних осіб, а також з інформацією щодо відключення за борги та самовільне приєднання.
В розділі «Послуги» надана інформація про існуючий стан мереж, середні показники водоспоживання в Україні та світі, сумами заборгованості за послуги Водоканалу, алгоритмом підготовки питної води та очистки стоків, графіком поливу зелених насаджень, додатковими обсягами стічних вод, правами та обов’язками споживачів, переліком додаткових послуг Водоканалу.
В розділі «Рахунок» споживач може ознайомитися із інформацією про те, як укласти договір, відкрити, переоформити, змінити особистий рахунок, провести звірку, як припинити нарахування у зв’язку із від’їздом.
У розділі «Ремонти» – оперативна інформація щодо здійснення планових ремонтних робіт.
У розділі «Водоканал» можна ознайомитися із цілями та завданнями підприємства, основними показниками, нормативними документами, якими керується Водоканал у діяльності, фінансовою звітністю, аудиторськими перервами, інвестиційними програмами, публічними закупівлями.
Для зручності споживачів був оновлений Особистий кабінет. Відтепер він також має декілька розділів:
У розділі «Інформація» можна ознайомитися із особистими даними (кількість проживаючих, перелік послуг, кількість пільговиків), видом обліку послуг, діючими тарифами та нормами споживання;
У розділі «Водоміри» можна внести показники лічильника, роздрукувати квитанцію для здійснення оплати. Також ознайомитися із історією надання показників (по датах із зазначенням джерела надання показників);
У розділі «Розрахунки» – ознайомитися із станом розрахунку, інформацією про суму останньої пропали, а також історією нарахувань;
У розділі «Оплата» – здійснити онлайн оплату, ознайомитися з історією оплат.
Шановні абоненти, нагадаємо, що Водоканал оголосив 2018 рік – «Роком Абонента»! Ми й надалі будемо роботи все від себе залежне, щоб підвищувати якість надання послуг та обслуговування! Будемо вдячні за ваші пропозиції, ідеї, думки та побажання!