New water counter behind a wet window. Water meter, close up. isolated industry pipe conduit gauge coupling cold flowing construction pressure meter copper technology service

Настав час передачі показників лічильників за березень 2024 року!

Шановні споживачі! Настав час передачі показників лічильників за березень 2024 року! Показники будуть прийматись до 03 квітня ...

>>

Працівники Херсонського водоканалу отримали заслужені нагороди

За самовіддану працю, високий професіоналізм, особистий внесок у забезпечення життєдіяльності міста працівники Херсонського Водоканалу отримали ...

>>

Просимо оплачувати спожиті послуги!

МКП «ВУВКГ м.Херсона» щиро дякує своїм сумлінним споживачам, які у складних умовах сьогодення знаходять можливість ...

>>

Німеччина активно допомагає у відновленні водної інфраструктури України!

Минулого тижня фахівці 10 українських водоканалів, науковці із 6 вищих наукових закладів зібралися у рамках ...

>>

Пожежні гідранти– предмет підвищеної уваги Херсонського Водоканалу

На балансі МКП "ВУВКГ м.Херсона" станом на лютий 2024 року знаходяться 1142 пожежних гідранта, які ...

>>

Права та обов’язки споживачів

Згідно Постанови КМУ від 21 липня 2005 р. № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ)

Споживач має право на:
1) зменшення розміру плати у разі:
– надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання;
– тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім’ї на підставі письмової заяви споживача та офіційного документа, що підтверджує його/їх відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання).
2) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг;
3) несплату вартості послуг за період тимчасової відсутності споживача і членів його сім’ї (у разі відключення виконавцем холодної та гарячої води і опломбування запірних вентилів у квартирі (будинку садибного типу) та відновлення надання послуг шляхом зняття пломб за свій рахунок протягом доби згідно з письмовою заявою;
4) перевірку кількісних і якісних показників надання послуг (якість і тиск води, температура гарячої води, температура повітря у приміщеннях тощо) у порядку, встановленому цими Правилами;
5) установлення квартирних засобів обліку та взяття їх на абонентський облік;
6) періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку;

 

7) ознайомлення з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;
8) внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги;
9) звільнення від плати за послуги у разі їх ненадання та отримання компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт;
10) відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг.
Споживач має також інші права відповідно до законодавства.

Споживач зобов’язаний:
1) оплачувати послуги в установлені договором строки;
2) забезпечувати доступ до мережі, арматури, квартирних засобів обліку, розподільчих систем представника виконавця за наявності в нього відповідного посвідчення:
– для ліквідації аварій – цілодобово;
– для встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення технічного і профілактичного огляду, зняття контрольних показників квартирних засобів обліку – згідно з умовами договору;
3) дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
4) забезпечувати цілісність квартирних засобів обліку та не втручатися в їх роботу;
5) у разі несвоєчасного внесення плати за послуги сплачувати пеню у встановлених законом та договором розмірі;
6) виконувати інші обов’язки відповідно до законодавства.

Калькуляції вартості інших робіт (послуг) Обслуговування водолічильників

Розподільник

Чому Водоканал не може виконувати ремонтні работи на мережах, які не знаходяться у нього на […]

Питна вода в Херсоні добувається виключно з підземних джерел. Водоканал експлуатує  146 артезіанських свердловин глибиною […]

Розподільник

Міські очисні споруди каналізації щодобово очищують 45-50 тис м3 стоків. Стічні води від споживачів (населення […]

Для запобігання поширенню в весняно-літній період інфекційних захворювань через питну воду щорічно проводиться дезінфекція водопровідних […]

Розподільник

Графік поливу – 2023 Відповідно до вимог Водного кодексу України, Закону України “Про охорону навколишнього […]

EnglishУкраїнська