ЯК ПОВІРИТИ ЛІЧИЛЬНИК?
Дії споживача при отриманні повідомлення про необхідність повірки водолічильника
Детальну інформацію можна отримати у статті ПЛАНОВА ПОВІРКА
Дії споживача при отриманні повідомлення про необхідність повірки водолічильника
Детальну інформацію можна отримати у статті ПЛАНОВА ПОВІРКА
08.03.2024 працівники Херсонського водоканалу: – ліквідували дві аварійні ситуації на мережі водопостачання; – виконали благоустрій […]
Шановні жінки! Прийміть найщиріші вітання зі святом краси та чарівності – 8 Березня! Нехай здійсняться […]
07.03.2024 працівники Херсонського Водоканалу: – ліквідували виток на водопровідній мережі; – замінили ділянку трубопроводу водопостачання; […]
06.03.2024 працівники Херсонського водоканалу: – ліквідували дві аварійні ситуації на мережі водопостачання; – встановили новий […]
05.03.2024 працівники Херсонського водоканалу: – ліквідували 2 аварійні ситуації на водопровідній мережі; – відремонтували насос […]
04.03.2024.працівники Херсонського водоканалу: – ліквідували аварійну ситуацію на мережі водопостачання; – виконали ремонт насосу на […]