ЯК ПОВІРИТИ ЛІЧИЛЬНИК?
Дії споживача при отриманні повідомлення про необхідність повірки водолічильника
Детальну інформацію можна отримати у статті ПЛАНОВА ПОВІРКА
Дії споживача при отриманні повідомлення про необхідність повірки водолічильника
Детальну інформацію можна отримати у статті ПЛАНОВА ПОВІРКА
21.12.2023, у зв’язку з аварійною ситуацією на водопроводі, обмежено водопостачання будинків за наступними адресами: – […]
Херсонський Водоканал у скорботі: 21 грудня 2023 року працівники підприємства провели в останню путь співробітника […]
20.12.2023 працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували три аварійні ситуації на водопроводі; – […]
19.12.2023 працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували два витоки на водопровідній мережі міста; […]
18.12.2023 працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували чотири витоки на водопровідній мережі міста; […]
Попри війну й життєві негаразди наші свідомі та відповідальні херсонці протягом року оплачували спожиті послуги […]