ЯК ПОВІРИТИ ЛІЧИЛЬНИК?
Дії споживача при отриманні повідомлення про необхідність повірки водолічильника
Детальну інформацію можна отримати у статті ПЛАНОВА ПОВІРКА
Дії споживача при отриманні повідомлення про необхідність повірки водолічильника
Детальну інформацію можна отримати у статті ПЛАНОВА ПОВІРКА
27.11.2023 працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували аварійну ситуацію на водопровідній мережі міста; […]
Шановні споживачі! З 25 листопада до 05 грудня 2023 року включно необхідно передати поточні показники […]
25-26.11.2023 працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували три аварійні ситуації на водопровідній мережі […]
24.11.2023 працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували аварію на водопровідній мережі міста; – […]
22.11.2023 працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували три аварійні ситуації на водопровідній мережі […]
21.11.2023 працівники Херсонського Водоканалу виконали наступні роботи: – ліквідували чотири витоки на водопровідних мережах міста; […]