Увага! Змінено реквізити МКП «ВУВКГ м.Херсона»!

Шановні споживачі Херсонського Водоканалу! МКП «ВУВКГ м. Херсона» повідомляє, що з 01.03.2020 року оплату за послуги ...

>>

5 лютого 2020 року змінені тарифи на водопостачання та водовідведення!

До уваги споживачів ! З 05 лютого 2020 року змінені тарифи на централізоване водопостачання та  водовідведення  ...

>>

Своєчасно передавайте показники своїх лічильників

Сьогодні у більшості споживачів нашого підприємства встановлені індивідуальні прилади обліку води. Це зручно, а головне ...

>>

Як швидко і просто передати показники водолічильників

Отримайте  корисну  інформацію  ТУТ  

>>

Законодавство зобов’язує споживачів вчасно сплачувати за послуги

Згідно ЗУ «Про питну воду»  та «Про житлово-комунальні послуги» , споживачі зобов'язані своєчасно сплачувати за ...

>>

Новий закон зобов’язує Водоканал припиняти надання послуг боржникам!

У рамках нового Закону України «Про житлово-комунальні послуги» відповідальність споживача за непогашену заборгованість стане більш жорсткою: нарахування пені за кожний день її прострочення, обмеження та припинення надання послуги в цілому.

Від своєчасної та повної оплати за спожиті послуги залежить надійність функціонування системи водопостачання та водовідведення нашого міста.

Зі споживачами, що мають заборгованість, Водоканал завжди шукає компроміс: пропонує укласти договір реструктуризації, рекомендує оформити субсидію, встановити лічильник. Але, якщо боржники не реагують та накопичують прострочену заборгованість, Водоканал змушений вживати заходи з обмеження водовідведення за допомогою системи «Спрут».

Ця система дозволяє обмежити водовідведення боржнику без доступу у квартиру та без негативних наслідків для інших мешканців будинку, які вчасно розраховуються за надані послуги. Перед обмеженням послуги боржнику приходить  лист, в якому вказана сума боргу і термін його погашення. Якщо реакції від споживача немає – Водоканал обмежує водовідведення.

 

Станом на 01 квітня 2018 року (за 8 місяців користування системою «Спрут») виконано 67 обмежень водовідведення у споживачів багатоквартирного сектора. При цьому, слід зазначити, що відновлення водовідведення виконується за рахунок споживача після сплати боргу або укладення договору реструктуризації (вартість відновлення послуги на сьогодні складає 2217 грн.). Споживачу, який самостійно зняв блокувальний механізм, за кожний випадок такого самовільного зняття окремо виставляється рахунок, що призведе до збільшення заборгованості в цілому.

Шановні споживачі! Якщо ви маєте заборгованість перед Водоканалом, погасіть її і не доводьте ситуацію до обмеження в наданні послуг! Якщо у вас є борг, Водоканал завжди готовий йти назустріч та укласти договір на його поетапне погашення. За детальнішою інформацією  звертайтесь до відділу по роботі з боржниками за тел. 42-01-29, (050)313-71-36, (050)313-71-38 або за адресою – пл. Тутушкіна, 9 каб. №2. Для укладання договору реструктуризації при собі необхідно мати паспорт та ідентифікаційний код.

Нагадуємо: якщо оплата за комунальні послуги перебільшує 15% частку від сукупного доходу сім’ї – ви можете отримати субсидію. Для цього необхідно звернутись до управління праці та соціального захисту населення районних у місті рад. Зверніть увагу! При наявності боргу отримати субсидію можна лише після укладання договору реструктуризації!

З 02 серпня 2017 року набрав чинності Закон України “Про комерційний облік теплової енергії та […]

Розподільник

Шановні споживачі! Для правильного нарахування за фактично спожиті послуги з водопостачання (водовідведення) необхідно щомісячно знімати […]

28 травня 2020 року у Херсонському Водоканалі відбулась знаменна для підприємства подія: звіт керівництва та […]

Розподільник

Просимо бути у захисних масках та дотримуватись безпечної дистанції!

Херсонський Водоканал інформує мешканців багатоквартирних будинків міста про намір встановлення вузлів комерційного обліку, згідно з […]

Розподільник

15000 мешканців будинків Північного мікрорайону (23 багатоповерхівки, 7 вулиць приватного сектору), а також два дитячих […]