Чи дозволить новий закон ігнорувати показники квартирних лічильників

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». ...

>>

Водоканал закликає споживачів реєструватися в особистому кабінеті

Шановні споживачі! Закликаємо зареєструватися в оновленому особистому кабінеті, який розроблений з урахуванням ваших побажань та ...

>>

Згідно нового закону абоненти повинні надавати показники водолічильника щомісяця

Згідно зі ст.11 п.2 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», споживач зобов’язаний ...

>>

Новий закон зобов’язує Водоканал припиняти надання послуг боржникам!

У рамках нового Закону України «Про житлово-комунальні послуги» відповідальність споживача за непогашену заборгованість стане більш жорсткою: нарахування пені за кожний день її прострочення, обмеження та припинення надання послуги в цілому.

Від своєчасної та повної оплати за спожиті послуги залежить надійність функціонування системи водопостачання та водовідведення нашого міста.

Зі споживачами, що мають заборгованість, Водоканал завжди шукає компроміс: пропонує укласти договір реструктуризації, рекомендує оформити субсидію, встановити лічильник. Але, якщо боржники не реагують та накопичують прострочену заборгованість, Водоканал змушений вживати заходи з обмеження водовідведення за допомогою системи «Спрут».

Ця система дозволяє обмежити водовідведення боржнику без доступу у квартиру та без негативних наслідків для інших мешканців будинку, які вчасно розраховуються за надані послуги. Перед обмеженням послуги боржнику приходить  лист, в якому вказана сума боргу і термін його погашення. Якщо реакції від споживача немає – Водоканал обмежує водовідведення.

 

Станом на 01 квітня 2018 року (за 8 місяців користування системою «Спрут») виконано 67 обмежень водовідведення у споживачів багатоквартирного сектора. При цьому, слід зазначити, що відновлення водовідведення виконується за рахунок споживача після сплати боргу або укладення договору реструктуризації (вартість відновлення послуги на сьогодні складає 2217 грн.). Споживачу, який самостійно зняв блокувальний механізм, за кожний випадок такого самовільного зняття окремо виставляється рахунок, що призведе до збільшення заборгованості в цілому.

Шановні споживачі! Якщо ви маєте заборгованість перед Водоканалом, погасіть її і не доводьте ситуацію до обмеження в наданні послуг! Якщо у вас є борг, Водоканал завжди готовий йти назустріч та укласти договір на його поетапне погашення. За детальнішою інформацією  звертайтесь до відділу по роботі з боржниками за тел. 42-01-29, (050)313-71-36, (050)313-71-38 або за адресою – пл. Тутушкіна, 9 каб. №2. Для укладання договору реструктуризації при собі необхідно мати паспорт та ідентифікаційний код.

Нагадуємо: якщо оплата за комунальні послуги перебільшує 15% частку від сукупного доходу сім’ї – ви можете отримати субсидію. Для цього необхідно звернутись до управління праці та соціального захисту населення районних у місті рад. Зверніть увагу! При наявності боргу отримати субсидію можна лише після укладання договору реструктуризації!

Наприкінці червня 2018 року в приміщенні механічних решіток  міських очисних споруд (МОС) встановлено комплект нових […]

Розподільник

У рамках нового Закону України «Про житлово-комунальні послуги» відповідальність споживача за непогашену заборгованість стане більш […]

22 червня,  по закінченні робочого дня,  у диспетчерську службу Водоканалу  надійшов сигнал від обхідника мереж […]

Розподільник

В червні 2018 року на території насосної станції каналізації №4 за адресою вул.Ракетна, 112  виконуються […]

В червні цього року завершені масштабні роботи із заміни ділянки  напірного каналізаційного колектора діаметром 1200 […]

Розподільник

У квітні-травні 2018 року фахівці Херсонського Водоканалу активізували роботи із заміни водопровідних мереж міста. Так, […]