Чи дозволить новий закон ігнорувати показники квартирних лічильників

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». ...

>>

Водоканал закликає споживачів реєструватися в особистому кабінеті

Шановні споживачі! Закликаємо зареєструватися в оновленому особистому кабінеті, який розроблений з урахуванням ваших побажань та ...

>>

Згідно нового закону абоненти повинні надавати показники водолічильника щомісяця

Згідно ст.11 п.2 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», споживач зобов’язаний щомісячно ...

>>

Затримка в оплаті – загроза безперебійного водопостачання!

На сьогоднішній день більшість мешканців міста не в повному розмірі сплачують за послуги водопостачання та ...

>>

Згідно нового закону абоненти повинні надавати показники водолічильника щомісяця

Згідно ст.11 п.2 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», споживач зобов’язаний щомісячно передавати показники водолічильника.

Рекомендований період їх прийому за звітний місяць: від 25 до 30 числа включно.
Хочемо наголосити – щомісячне надання абонентами показників приладів обліку води є запорукою вірних розрахунків за отримані послуги!

Абонент може передати показники у декілька зручних для себе способів:
1. Внести показники, зареєструвавшись в Особистому кабінеті на сайті Водоканалу.
2. Внести показники без реєстрації на відповідній сторінці сайту (вказавши лише номер особового рахунку та показники лічильника);
3. Зателефонувати оператору контакт-центру Водоканалу: 0-800-503-283 (пн – пт – з 08.00 до 17.00,сб, нд – вихідні) та назвати: адресу, ПІБ абонента, № особового рахунку та показники лічильника.
4. Передати через месенджер Viber за номером 050-396-90-91. При передачі показників необхідно вказати:
– номер особового рахунку;
– адресу (вулиця, будинок, квартира);
– прикріпити фото водолічильника (водолічильників) з цілісністю пломб та з останніми показниками на кінець розрахункового періоду (при наявності декількох приладів обліку холодної води, слід вказувати показники усіх лічильників)
5. Особисто відвідати пункти приймання споживачів, де також можливо провести звірку щодо обсягів одержаних послуг та оплати вартості їх протягом року.
Адреси пунктів з приймання населення:
– Центральний офіс – пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9, понеділок, вівторок, середа, п’ятниця – з 7.30 до 16.30, Четвер – неприймальний день, субота – з 8.00 до 14.00, неділя – вихідний;
– Учбовий центр – вул. Перекопська, 178-а, понеділок, вівторок, середа, четвер – з 07.30 до 16.30, п’ятниця – з 07.30 до 15.30, обідня перерва – з 11.45 до 12.35, субота, неділя – вихідні;
– ВКГ «Корабел» – Острівське шосе, 4, понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця – з 08.00 до 17.00, обідня перерва – з 12.00 до 13.00, субота, неділя – вихідні;
– ЦТП – 62 – вул. Генерала Алмазова, 41-а, понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця – з 09.00 до 17.30; обідня перерва – з 13.00 до 14.00,субота, неділя – вихідні.

 

Отже, передати показники лічильників до Водоканалу дуже просто: потрібно лише виділити для цього кілька хвилин та дотриматись дедлайнів.

27-28 березня 2018 року, з метою забезпечення населення питною водою, яка відповідає вимогам ДСанПiН 2.2.4-171-10 […]

Розподільник

З метою забезпечення якісною питною водою жителів міста та запобігання розповсюдженню у весняно-літній період 2018 […]

Очікування відповіді оператора Контакт-центру Херсонського Водоканалу стало більш приємним та корисним. Відтепер мешканці нашого міста, […]

Розподільник

«Воді була дана чарівна влада стати соком життя на Землі…» (Леонардо да Вінчі) У лютому […]

Шановні абоненти! 2018 рік оголошено Херсонським водоканалом Роком абонента. Тому, з урахуванням ваших побажань, відтепер […]

Розподільник

15-16 березня 2018 року у рамках святкування професійного свята 16 кращих працівників Херсонського Водоканалу були […]