Чи дозволить новий закон ігнорувати показники квартирних лічильників

2 серпня 2017 року набрав чинності Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання». ...

>>

Водоканал закликає споживачів реєструватися в особистому кабінеті

Шановні споживачі! Закликаємо зареєструватися в оновленому особистому кабінеті, який розроблений з урахуванням ваших побажань та ...

>>

Споживачі повинні передавати показники лічильників щомісяця

Згідно зі ст.11 п.2 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», споживач зобов’язаний ...

>>

Споживачі повинні передавати показники лічильників щомісяця

Згідно зі ст.11 п.2 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», споживач зобов’язаний щомісячно передавати показники водолічильника.

Шановний споживач! Щомісячно передавайте показники водолічильників до 30 числа включно, щоб отримувати рахунки відповідно до фактичного споживання та не допускати розбіжностей в розрахунках та виникнення заборгованості.

Показники, передані з 1 числа будуть враховані тільки в наступному місяці. Якщо показники не змінилися з минулого місяця – їх необхідно продублювати.

Способи передачі показників:
1. Внести показники, зареєструвавшись в Особистому кабінеті на сайті Водоканалу.
2. Внести показники без реєстрації на відповідній сторінці сайту (вказавши лише номер особового рахунку та показники лічильника);
3. Зателефонувати оператору контакт-центру Водоканалу: 0-800-503-283 (пн – пт – з 08.00 до 17.00,сб, нд – вихідні) та назвати: адресу, ПІБ абонента, № особового рахунку та показники лічильника.
4. Передати через месенджер Viber за номером 050-396-90-91. При передачі показників необхідно вказати:
– номер особового рахунку;
– адресу (вулиця, будинок, квартира);
– прикріпити фото водолічильника (водолічильників) з цілісністю пломб та з останніми показниками на кінець розрахункового періоду (при наявності декількох приладів обліку холодної води, слід вказувати показники усіх лічильників)
5. Особисто відвідати пункти приймання споживачів, де також можливо провести звірку щодо обсягів одержаних послуг та оплати вартості їх протягом року.
Адреси пунктів з приймання населення:
Центральний офіс – пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9, понеділок, вівторок, середа, п’ятниця – з 7.30 до 16.30, Четвер – неприймальний день, субота – з 8.00 до 14.00, неділя – вихідний;
Учбовий центр – вул. Перекопська, 178-а, понеділок, вівторок, середа, четвер – з 07.30 до 16.30, п’ятниця – з 07.30 до 15.30, обідня перерва – з 11.45 до 12.35, субота, неділя – вихідні;
ВКГ «Корабел» – Острівське шосе, 4, понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця – з 08.00 до 17.00, обідня перерва – з 12.00 до 13.00, субота, неділя – вихідні;
ЦТП – 62 – вул. Генерала Алмазова, 41-а, понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця – з 09.00 до 17.30; обідня перерва – з 13.00 до 14.00,субота, неділя – вихідні.

Хочемо наголосити – щомісячне надання абонентами показників приладів обліку води є запорукою вірних розрахунків за отримані послуги!

Отже, передати показники лічильників дуже просто: потрібно лише виділити для цього кілька хвилин та дотриматись дедлайнів.

До Дня міста у Таврійському мікрорайоні (пр.200-річчя Херсона, 25) введено в експлуатацію нову артезіанську свердловину […]

Розподільник

Фахівці Водоканалу прорахували, що для людини, яка проживає одна та сплачує за водоспоживання згідно затверджених […]

Два роки тому (15 вересня 2015 року) нам вдалось вирішити історичну проблему Херсона – відновити […]

Розподільник

Директор Водоканалу Клайпеди високо оцінив технологічні рішення при здійснення ремонту каналізаційного колектору у мікрорайоні «Корабел», […]

У червні інженери Водоканалу запровадили власне технологічне рішення для покращення якості очищення стічних вод міста […]

Розподільник

Найближчим часом у мешканців мікрорайону «Корабел» відновиться звичний режим користування водою. На даний час зранку […]