Своєчасні розрахунки за спожиті послуги – гарантія наявності води у Ваших кранах

На сьогодні херсонці заборгували Водоканалу 82 млн.грн. Прикро, що наявна заборгованість населення унеможливлює своєчасні розрахунки ...

>>

До уваги усіх споживачів МКП Херсонський Водоканал!

Шановні споживачі: мешканці багатоповерхових і приватних будинків, бюджетні установи, організації, юридичні та фізичні особи, підприємці, ОСББ, ЖЕКи та ...

>>

Рециклер Водоканалу відновлює асфальт після ремонту мереж

У перших числах березня 2021 року, на 2 тижні раніше ніж завжди, стартували ремонтні роботи ...

>>

Щорічна дезінфекція водопровідних мереж - 2021!

З метою забезпечення якісною питною водою жителів міста та запобігання розповсюдженню у весняно-літній період  2021 ...

>>

Час передавати у Водоканал показники лічильників води!

Шановні херсонці!

 Нагадуємо про необхідність своєчасної подачі показників індивідуальних приладів обліку  водопостачання!

Для правильного нарахування за фактично спожиті послуги з водопостачання (водовідведення) необхідно щомісячно знімати показники водолічильників у останній день розрахункового місяця та надавати Водоканалу у строк не пізніше 3 робочих днів місяця, наступного за розрахунковим.

Для легкої, приємної і швидкої передачі показників, пропонуємо скористатись АВТОМАТИЧНИМИ ТА БЕЗКОШТОВНИМИ способами:

1.Внесення показників без реєстрації на сайті Водоканалу
https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

2. Через особистий  кабінет, в якому є можливість реєстрації декілька адрес  на одну електронну скриньку, для цього зайдіть за посиланням: https://water.kherson.ua/login/

3. SMS – повідомлення на номер 0503933960  показники лічильників у SMS ввести у такому форматі: «Номер особового рахунку» (решітка) «Показник». Приклад: 1250081053#123

4. Використання Viber – Паблік для автоматичного внесення показників: https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

5. За телефоном Контакт-Центру 43-58-58, натиснувши кнопку «1» – автоматична передача показників за телефоном, без з`єднання з оператором.

УВАГА! Для споживачів Водоканалу, які не надавали показники більше року.
6. Месенджер Viber 0503969091 (ОБОВ′ЯЗКОВО ПОТРІБНО ФОТО лічильника для підтвердження) необхідно вказати:

– Особовий рахунок споживача

– ПІБ споживача, адреса (вулиця, будинок, квартира)

– Прикріпити фото водолічильника з цілісністю пломб та з останніми показниками на кінець розрахункового періоду.

Відповідно до «Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення», затверджених постановою Кабінету Міністрів України №690 від 05.07.19р. споживач зобов’язаний щомісячно знімати та передавати підприємству покази індивідуальних приладів обліку води та проводити оплату до 20 числа місяця.

 

Херсонський Водоканал продовжує успішно співпрацювати з мешканцями приватного сектору з питання заміни водопровідних мереж. На […]

Розподільник

Повідомлення про проведення відкритого обговорення проєкту Інвестиційної програми на 2021 рік та проєкту  змін до […]

Шановні херсонці! Вітаємо Вас із чудовим хвилюючим святом — Днем Знань! Це день, із якого […]

Розподільник

26 серпня  2020 року   колектив Херсонського Водоканалу  привітав  з виходом на заслужений відпочинок одного з  […]

Шановні споживачі! Херсонський Водоканал  продовжує виїзні прийоми споживачів з власною виїзною касою без комісії. ЗАПРОШУЄМО […]

Розподільник

Шановні херсонці! Колектив Херсонського Водоканалу щиро вітає Вас з Днем Державного Прапора України та Днем […]