Нова аварія на каналізаційному колекторі по вул.Чорноморській

16 квітня 2021 року на каналізаційному колекторі, який проходить по вул.Чорноморській, від вул.Університетської до Бериславського ...

>>

Своєчасні розрахунки за спожиті послуги – гарантія наявності води у Ваших кранах

На сьогодні херсонці заборгували Водоканалу 82 млн.грн. Прикро, що наявна заборгованість населення унеможливлює своєчасні розрахунки ...

>>

До уваги усіх споживачів МКП Херсонський Водоканал!

Шановні споживачі: мешканці багатоповерхових і приватних будинків, бюджетні установи, організації, юридичні та фізичні особи, підприємці, ОСББ, ЖЕКи та ...

>>

Рециклер Водоканалу відновлює асфальт після ремонту мереж

У перших числах березня 2021 року, на 2 тижні раніше ніж завжди, стартували ремонтні роботи ...

>>

Щорічна дезінфекція водопровідних мереж - 2021!

З метою забезпечення якісною питною водою жителів міста та запобігання розповсюдженню у весняно-літній період  2021 ...

>>

Що потрібно зробити для укладання договору між  споживачем та Водоканалом? Необхідно звернутись у Центр  обслуговування […]

Розподільник

Що потрібно зробити для відкриття рахунку? Треба звернутись у  пункт обслуговування споживачів З собою необхідно […]

Що потрібно зробити для переоформлення рахунку? Необхідно звернутись  у пункт обслуговування споживачів Водоканалу Телефон для […]

Розподільник

Що потрібно зробити для того, аби внести зміни в особистий рахунок (наприклад, зміни у кількості […]

Коли виникає потреба у проведенні звірки? У разі необхідності провести звірку платежів за певний період, […]

Розподільник

Коли кількість зареєстрованих осіб змінюється (виписка чи прописка) потрібно провести перерахунок. Що потрібно зробити? Необхідно […]