Своєчасна оплата - запорука води у Ваших оселях

Херсонський Водоканал постійно веде роботу зі споживачами, які не оплачують за отримані послуги водопостачання та ...

>>

Повідомлення про проведення відкритого обговорення тарифів на 2022 рік

Повідомлення Про проведення відкритого обговорення щодо необхідності встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення на 2022 ...

>>

Самовільні приєднання до мереж - загроза безпечному водокористуванню!

У квітні 2021 року в результаті обстеження водопровідних мереж в сел. Степанівка по вул. Горіховій ...

>>

Увага! Графік поливу зелених насаджень у весняно-літньо-осінній період 2021 року

Відповідно до вимог Водного кодексу України, Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища", Правил надання ...

>>

До уваги усіх споживачів МКП Херсонський Водоканал!

Шановні споживачі: мешканці багатоповерхових і приватних будинків, бюджетні установи, організації, юридичні та фізичні особи, підприємці, ОСББ, ЖЕКи та ...

>>

Що потрібно зробити для укладання договору між  споживачем та Водоканалом? Необхідно звернутись у Центр  обслуговування […]

Розподільник

Що потрібно зробити для відкриття рахунку? Треба звернутись у  пункт обслуговування споживачів З собою необхідно […]

Що потрібно зробити для переоформлення рахунку? Необхідно звернутись  у пункт обслуговування споживачів Водоканалу Телефон для […]

Розподільник

Що потрібно зробити для того, аби внести зміни в особистий рахунок (наприклад, зміни у кількості […]

Коли виникає потреба у проведенні звірки? У разі необхідності провести звірку платежів за певний період, […]

Розподільник

Коли кількість зареєстрованих осіб змінюється (виписка чи прописка) потрібно провести перерахунок. Що потрібно зробити? Необхідно […]