У центрах прийому споживачів Водоканалу встановили платіжні термінали самообслуговування EasyPay

Херсонський Водоканал поширив перелік зручностей для своїх споживачів. Відтепер у центрах обслуговування  встановлені інформаційно-платіжні термінали ...

>>

Для ліквідації аварії на колекторі виділено лише 1 600 000 грн з необхідних 5 038 784 грн.

На засіданні виконавчого комітету Херсонської міської ради було ухвалене рішення щодо виділення 1 600 000 грн для ...

>>

Вчасно передавати показники лічильників – вимога чинного законодавства

Сьогодні у більшості споживачів нашого підприємства встановлені індивідуальні прилади обліку води. Це зручно, а головне ...

>>

5 лютого 2020 року змінені тарифи на водопостачання та водовідведення!

До уваги споживачів ! З 05 лютого 2020 року змінені тарифи на централізоване водопостачання та  водовідведення  ...

>>

Як швидко і просто передати показники водолічильників

Отримайте  корисну  інформацію  ТУТ  

>>

Що потрібно зробити для укладання договору між  споживачем та Водоканалом? Необхідно звернутись у Центри прийому […]

Розподільник

Що потрібно зробити для відкриття рахунку? Треба звернутись у  Центри прийому громадян (адреси, часи роботи) […]

Що потрібно зробити для переоформлення рахунку? Необхідно звернутись  у Центри прийому громадян (адреси, часи роботи) […]

Розподільник

Що потрібно зробити для того, аби внести зміни в особистий рахунок (наприклад, зміни у кількості […]

Коли виникає потреба в проведені звірки? У разі необхідності провести звірку платежів за певний період, […]

Розподільник

Коли кількість зареєстрованих осіб змінюється (виписка чи прописка) потрібно провести перерахунок. Що потрібно зробити? Необхідно […]