Водоканал придбав обладнання для діагностики каналізаційних мереж

Безнапірні каналізаційні колектори, розраховані на тривалу експлуатацію, розташовані переважно під розвиненою інфраструктурою міста. При їх ...

>>

У Водоканалі відбулось відкрите обговорення щодо обґрунтування зміни тарифів на 2022 рік

ПРОТОКОЛ № 1/21 проведення відкритого обговорення (розгляду зауважень та пропозицій) щодо обґрунтування зміни тарифів на ...

>>

Водоканал встановив нові насоси на підкачці у Дніпровському мікрорайоні

25 травня 2021 року на станції підвищення тиску води,  розташованій у  ЦТП-57 за адресою Бериславське ...

>>

Нагадуємо про необхідність подачі показів лічильників води!

Шановні споживачі Херсонського Водоканалу!  Нагадуємо про необхідність своєчасної подачі показників індивідуальних приладів обліку  води! Для правильного нарахування ...

>>

Своєчасна оплата - запорука води у Ваших оселях

Херсонський Водоканал постійно веде роботу зі споживачами, які не оплачують за отримані послуги водопостачання та ...

>>

Що потрібно зробити для укладання договору між  споживачем та Водоканалом? Необхідно звернутись у Центр  обслуговування […]

Розподільник

Що потрібно зробити для відкриття рахунку? Треба звернутись у  пункт обслуговування споживачів З собою необхідно […]

Що потрібно зробити для переоформлення рахунку? Необхідно звернутись  у пункт обслуговування споживачів Водоканалу Телефон для […]

Розподільник

Що потрібно зробити для того, аби внести зміни в особистий рахунок (наприклад, зміни у кількості […]

Коли виникає потреба у проведенні звірки? У разі необхідності провести звірку платежів за певний період, […]

Розподільник

Коли кількість зареєстрованих осіб змінюється (виписка чи прописка) потрібно провести перерахунок. Що потрібно зробити? Необхідно […]