Диспетчеризація Водоканалу – шлях до оптимізації виробництва
Система водопостачання та водовідведення міста – складний багатофункціональний комплекс, що працює 24 години на добу 365 днів у році.
Для автоматизації процесів збору і обробки інформації про роботу об’єктів Водоканалу, ефективного управління технологічними процесами транспортування води, а також для успішного вирішення завдань технічного та комерційного обліку гідроресурсів у Херсонському Водоканалі втілюється програма диспетчеризації основних виробничих комплексів і підрозділів підприємства
В результаті втілення програми диспетчеризації очікується підвищення ефективності роботи Водоканалу за рахунок:
-
зменшення кількості перебоїв з подачею води;
-
підвищення якості питної води;
-
отримання поточної інформації про стан справ на об’єктах;
-
оперативної діагностики стану працюючого обладнання;
-
прогнозування відновлювальних робіт.
Економічні плюси диспетчеризації Водоканалу:
-
економія електроенергії за рахунок роботи обладнання в оптимальному режимі;
-
економія гідроресурсів за рахунок підтримки гідравлічного режиму залежно від водорозбору та зменшення наслідків аварій за рахунок своєчасного виявлення витоків;
-
зменшення кількості аварійних ситуацій за рахунок контролю над технічним станом обладнання.
«Система диспетчеризації надає дійсні переваги для всіх служб підприємства. Ми будемо бачити реальну і повну картину стану всіх інженерних систем в будь-який момент часу, матимемо змогу швидко й адекватно реагувати на аварійні ситуації та здійснювати їх своєчасну локалізацію, оперативно приймати рішення в позаштатних ситуаціях – пожежах, затопленнях, відключеннях електропостачання», – поділився начальник диспетчерської служби Вячеслав БАРЗІЙ.