Якісна вода для мешканців Херсона

Новітню систему очищення води встановили працівники Херсонського водоканалу у Шуменському мікрорайоні. Модульна установка очищення питної води ...

>>

New water counter behind a wet window. Water meter, close up. isolated industry pipe conduit gauge coupling cold flowing construction pressure meter copper technology service

Настав час передачі показників лічильників за березень 2024 року!

Шановні споживачі! Настав час передачі показників лічильників за березень 2024 року! Показники будуть прийматись до 03 квітня ...

>>

Працівники Херсонського водоканалу отримали заслужені нагороди

За самовіддану працю, високий професіоналізм, особистий внесок у забезпечення життєдіяльності міста працівники Херсонського Водоканалу отримали ...

>>

Просимо оплачувати спожиті послуги!

МКП «ВУВКГ м.Херсона» щиро дякує своїм сумлінним споживачам, які у складних умовах сьогодення знаходять можливість ...

>>

Німеччина активно допомагає у відновленні водної інфраструктури України!

Минулого тижня фахівці 10 українських водоканалів, науковці із 6 вищих наукових закладів зібралися у рамках ...

>>

Дистанційні послуги МКП “ВУВКГ м.Херсона” під час воєнного стану

І. Куди можна звернутися  з питань постачання централізованого водопостачання та централізованого водовідведення?

– диспетчерська служба (цілодобово)- 0552-42-22-33

– контакт-центр +38 (050) 811-18-86

ІІ. Як передати показники лічильників дистанційно?

– на сайті Водоканалу без реєстрації в особистому кабінеті (БЕЗКОШТОВНО) – https://water.kherson.ua/pokaznyky-onlajn1/

– через особистий  кабінет  (БЕЗКОШТОВНО), в якому є можливість зареєструвати декілька адрес  на одну ел.скриньку. Для цього зайдіть за посиланням: https://water.kherson.ua/login/

використання Viber  (БЕЗКОШТОВНО) – Паблік для автоматичного внесення показників:

– використання месенджеру Viber 0503969091 (БЕЗКОШТОВНО) тільки для споживачів, які не надавали показники більше року (ОБОВ′ЯЗКОВО ПОТРІБНЕ ФОТО лічильника для підтвердження). Необхідно вказати:

*Особовий рахунок споживача

*ПІБ споживача, адресу (вулиця, будинок, квартира)

*Прикріпити фото водолічильника з цілісністю пломб та останніми показниками на кінець розрахункового періоду.

SMS – повідомлення на номер 0503933960
Показники лічильників у SMS ввести у такому форматі: «Номер особового рахунку» (решітка) «Показник». Приклад: 1250081053#123

– за телефоном Контак-центру +38(050) 811-18-86.

ІІІ. Як оплатити послуги дистанційно?

– через чат-бот у Viber

– через «Особистий кабінет» на сайті МКП Херсонського Водоканалу;

сплатити онлайн на сайті МКП Херсонського Водоканалу;
– за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;
– за допомогою банківської картки через онлайн-системи Приват24, Easypay.

ІV. Чи можна самостійно розпломбувати старі лічильники, які підлягають заміні для подальшого встановлення нового лічильника?

На час воєнного стану дозволяється самостійно провести заміну та установку лічильників, але при цьому необхідно:

  1. Зафіксувати дані з обов’язковою фотофіксацію старого лічильника/ів (на фото повинно чітко відображуватись показники лічильника та пломба МКП «ВУВКГ м. Херсона» з номером);

  2. Направити заявку на Viber 0503969091 або електронну адресу с.vodokanal@gmail.com з обовязковим наданням:

*Номер особового рахунку

*П.І.Б. контактної особи

*Адресу

*Причину розпломбування

*Контактний телефон

*Фото лічильника/ів

  1. V. Як здійснити звірку розрахунків за послуги, не приходячи до пунктів обслуговування споживачів, і що для цього потрібно?

Виконати звірку розрахунків можливо:

*в особистому кабінеті споживача на сайті Водоканала – https://water.kherson.ua/login/

*контакт-центр +38 (050) 811-18-86

 VI. Як здійснити опломбування лічильників після повірки/розпломбування за власною ініциативою?

Для прийняття лічильника/ків до розрахунку під час воєнного стану, на електронну адресу с.vodokanal@gmail.com відправити:

*фото паспортів/повірки даних лічильників (з відміткою держповірителя про проходження повірки);

*фактичне фото встановленого лічильника з чіткими показниками;

*Номер особового рахунку

*П.І.Б. контактної особи

*Адресу

*Причину звернення (опломбування)

*Контактний телефон

УВАГА! Фактичне опломбовання лічильника/ів  буде виконано після стабілізації ситуації в країні.

VII. Підійшов термін повірки лічильника. Що буде, якщо вчасно не повірити лічильник під час воєнного стану?

Під час воєнного стану Водоканал не знімає лічильники з обліку, якщо споживач не отримав повідомлення на повірку. Вручення повідомлень на повірку лічильника Водоканал поновить після  стабілізації ситуації в країні.

Споживачі, які не виконали повірку приладів обліку за отриманими повідомленнями про повірку до початку воєнного стану, нарахування за такими адресами виконується згідно чинного законодавства: середньодобове споживання за попередні 12 місяців.

VIII.  Як можливо переоформити особовий рахунок та укласти договір з МКП «ВУВУКГ м. Херсона» не приходячи до пунктів обслуговування споживачів, і що для цього потрібно?

Для переоформлення особового рахунка та укладання договора Вам необхідно:

1. Підготувати:

– документи, що підтверджують право власності на квартиру/будинок
– паспорт власника
– ідентифікаційний код власника
– технічну документації (приватний сектор)

2. Роздрукувати на сайті МКП Херсонського Водоканала в розділі «Головна › Ключова інформація › Договори › Проєкт індивідуального публічного договору (оприлюднено 30.11.2021)» – заяву-приєднання (для мешканців багатоквартирного сектору – Додаток 1 до Типового індивідуального договору про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення; для мешканців приватного сектору – Додаток 1 до Типового індивідуального договору про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення з власниками індивідуальних (садибних) житлових будинків) для укладення договору, заповнити та підписати її.

3. Відсканувати заяву та інші вищевказані документи та надіслати на електронну пошту – с.vodokanal@gmail.com в повідомленні обов’язково  зазначити:

*П.І.Б. контактної особи

*Адресу

*Причину звернення (переоформлення особоваго рахунка)

*Контактний телефон

05.03.2022 – Інформація станом на 8-00 Херсонський Водоканал працює у штатному режимі. Ви знаєте причини […]

Розподільник

Водоканал продовжує надавати послуги цілодобово! Аварійно-відновлювальні бригади  Водоканалу  виконали 16 нарядів та ліквідували 6 аварійних […]

Працівники Херсонського Водоканалу  продовжують свою роботу та зберігають спокій! 04.03.2022 відновлено водопостачання мешканців у Центрі […]

Розподільник

Шановні херсонці! Велике прохання до мешканців міста! Не викидайте у каналізацію залишки їжі та засоби […]

Херсонський Водоканал  працює у злагодженому режимі.Всі виробничі дільниці – в робочому стані. Триває зміна працівників […]

Розподільник

Останні новини Херсонського Водоканалу! 03.03.2022 – Інформація станом на 17-00. Підприємство працює у злагодженому режимі. […]

EnglishУкраїнська